مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

Wireframingخود را تست کنید

طراحی اپلیکیشن در مشهد 


حال که خصوصیت های قابل به کارگیری در نرم افزار و همینطور اکران بصری آن را می‌دانید وقت آن میباشد که مراحل نرم افزار و تجربه کاربری آن را آزمایش نمائید.

آزمایش کردن به شما این قابلیت را می دهد که خصوصیت های قابل استعمال در نرم افزار را چک فرمائید و هر مورد از نقاط ضعیف نرم افزار را شناسایی کرده و به راحتی فرایند و جریان نرم افزار گوشی خویش را آیتم برسی قرار دهید.شما فرآیند ورقه اکران خویش را با انتظارات استفاده کننده خویش مقایسه خواهید کرد و از هر سیرتکامل دلخوری ناشی از آن دوری خواهید کرد.

برای آزمایش وایرفریم خویش نیاز به ابزار های تخصصی دارید که می‌توانید از کمپانی برنامه نویسی که می خواهید با آن همیاری داشته باشید امداد بگیرید

از روش سوال ها تحت می‌توانید نکته های قابل آزمایش را برسسی فرمائید:

پس از اینکه نرم افزار را گشوده کردید آیا دسترسی به منوی اصلی بدیهی میباشد؟

آیا می شود به راحتی تمام کارهایی که با نرم افزار انجام بخشید را مشخص و معلوم فرمایید؟

آیا چهت نیل به هر یک از بخشها بایستی آیتم رجوع و برگشت به عقب لمس کرد؟آیا مسیر بدیهی نبود؟

آیا آیتم ای بود که دنبال آن میگشتید و وجود نداشت؟

آیا آیتم های مازاد برای جست و جوی بار اضافه موجود هست؟

جواب بدین سوالهای در گام های بعدی شما امداد بخش اعظمی خواهد کرد

گام ششم: بازنگری و آزمایش
آبادی گام تا پباده سازی نرم افزار اندروید

پس از گردآوری تمام برخورد ها ها بایستی آن ها را نوع بندی نمائید.در‌حالتی که یکسری نفر بگویند که مورد های مازاد در نرم افزار شما موجود هست آنان‌را در یک مجموعه نوع بندی فرمایید.در شرایطی‌که گفتند که می بایست به ورقه قبلی در ورقه اکران برگردند با پرسیدن چرا تمام عوارض را لیست نمایید.

هنگامی که تمام برخورد ها را نوع بندی کردید لیست تمام دستکاری هارا ساخت نمایید تا بروی وایرفریم خویش اعمال نمایید و بعداز اعمال تغیرات وایرفریم خویش را برای آزمایش مجدد فراهم فرمائید تاهنگامیکه مطمعن گردید تمام نکته های بد از در میان رفته اند.

یکبار دیگر آزمایش فرمایید, زمانی که گشوده خورد آزمایش نرم افزار شمارا شادمان نمائید شما مهیا می باشید تا گام وسیع سپس را آغاز فرمایید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۵:۰۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)