مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

استارت برنامه نویسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد شروع برنامه نویسی:
اگر تا به حالا برنامه نویسی نکرده اید و می خواهید از اندروید ابتدا نمایید به شدت توصیه می کنم این کار را نکنید. من این فعالیت را انجام دادم و می دانم فعالیت بسیار سخت و حوصله فرسایی خواهد بود. بخصوص که یادگیری جاوا در بین سایر زبانهای برنامه نویسی دارای شهرت (به غیر از سی و سی پلاس پلاس) طاقت فرسا تر و زمانبرتر است. توصیه ای که به دوستانی که به اندروید علاقه دارند می‌کنم این است که با برنامه نویسی وب ابتدا کنند. HTML, CSS, JavaScript را یه خرده خیال بگیرید که بتوانید یک وبسایت استاتیک ساده را خودتان از صفر آغاز کرده و به اتمام برسانید. این کار به شما دید خوبی از برنامه نویسی خواهد داد. این فرآیند حداکثر دو تا سه ماه زمان خواهد برد البته مطمئن باشید این کار در بلند برهه زمانی به نفع شما خواهد بود. ادله این حرفم چه چیزی است؟ ملاحظه کنید برنامه نویسی اندروید، برنامه نویسی سمت کلاینت می باشد. برنامه نویسی سمت کلاینت در وب یعنی همان HTML, CSS, JavaScript. در اندروید بجای HTML ما XML داریم. بجای جاوااسکریپت از جاوا استعمال میکنیم. CSS در اندروید هم یا در XML پیاده سازی می‌شود یا در جاوا. ولی یادگیری سمت کلاینت در وب برای هر که برنامه نویسی نکرده به شدت معمولی تر از اندروید است. پس برای یادگیری کلیت کار از وب مقدمه نمائید.

پباده سازی نرم افزار در مشهد
آموزش تایپ ده انگشتی فارسی و انگلیسی
وب سایت تایپکده جهت آموزش و تمرین تایپ سریع و روستا انگشتی فارسی و انگلیسی است. همه خدمات وبسایت مجانی هست. درانتظار پیشنهادات شما جهت بهبود سایت هستیم
typekadeh.com
در صورتی به توصیه بالا کار کردید این مرحله نباید روزگار زیادی از شما بگیرد. با یادگیری انواع متغیرها، حلقه ها، جمله‌ها شرطی و مفاهیم شی گرایی در جاوا آشنا شوید و بلافاصله مقدمه به یادگیری اندروید فرمائید. من در‌این مرحله هم خطاها بزرگی کردم. شاید به بازه ۶ ماه تنها در هم اکنون یادگیری جاوا بودم در حالیکه به خیلی از مباحثی که در آن دوران خیال و خاطر گرفتم هنوز هم نیاز پیدا نکرده ام. تلاش نمایید یادگیری خود را بر اساس نیاز قرار دهید. یعنی درصورتی که در پروژه ای نیاز به مبحث خاصی بود آن مبحث را خوب خیال و خاطر بگیرید. در غیر این چهره شاید هیچ زمان به آن مبحث نیاز نداشته باشید. مطرح ترین نقص‌ پس از یادگیری جاوا، نصب اندروید استودیو خواهد بود. خیلی از کسانی که در گروههای اندروید می بینم برای نصب اندروید استودیو زمانه زیادی می گذارند و در نهایت بی خیالش میگردند. همت فرمائید قدم به قدم پیش بروید. من برای نصب اندروید استودیو یک ماه درگیر بودم. در نهایت هم به دلیل اینکه امولاتو روی سی پی یوهای AMD کار نمی کند مجبور شدم یک ماه برای نصب لینوکس و اندروید استودیو زمان بگذارم. اما همگی اینها برای هر کس نو وارد دنیای برنامه نویسی شده بود انقدر به درازا کشید. آن زمان خوب جستجو نمی کردم. بدون شک از در آغاز مهارت خوب جستجو کردن را در خود افزایش دهید تا از این مدل ایرادات نداشته باشید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۸:۳۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)