مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

افراد پشت کسب و کار خودتان را به مشتری بشناسانید

طراحی اپلیکیشن در مشهد  تصور کنید که برای اولی بار از یک فروشگاه اینترنتی بازدید می‌کنید. از کجا به آن مغازه اینترنتی اعتماد می‌کنید، اکثر مردم به سراغ نظرها مشتریان قبل می روند، آیا کسی تحت کالاها نظر گذاشته یا آیا با جستجو در اینترنت تجربه ی خوب یا بدی پیدا می نمایند؟

اما هنگامی فروشگاه اینترنتی شما تماماً تازه می باشد و هنوز هیچ فروشی ندارد و به این ترتیب هیچ بازنگری و نظری از مردم در مورد محصول شما وجود ندارد، چه گونه میتوانید اعتماد مشتریان بالقوه را برای خرید از تارنما خود جلب فرمایید؟ این معضلی می باشد که نسبتاًً هر صاحب فروشگاه اینترنتی تازه باید با آن روبرو شود.

بدست آوردن اعتماد مشتری هنگامی که مشتری ندارید خیلی سخت است

باید پیشین از اینکه مشتری تصمیم به خرید از شما بگیرد اعتماد آن ها را جلب فرمائید. خوشبختانه، شیوه های مختلفی برای اینکار موجود است، در این نوشته‌علمی 8 نحوه برای جلب اعتماد مشتری و رشد کسب و کار از صفر را آموزش می‌دهیم.

1. افراد پشت کسب و کار خودتان را به مشتری بشناسانید.

به عنوان یک خریدار، در نگاه نخستین معمولا اعتقادی به شعارها و تبلیغات و زرق و برق وبسایت نداریم. اما به انسان های حقیقی و واقعی می‌گردد اعتماد کرد.

یکی‌از راه و روش های غلبه بر شک و تردید مصرف کننده نشان دادن آدم های حقیقی و واقعی است. سعی فرمائید خودتان و تیمی که با شما ملازمت مینمایند را به مخاطب معرفی فرمائید، در صورتی‌که عمل شما داستانی داراست که سبب شده این محصولات تولید شود و در حالتی که نحوه هایی قبلا طی کرده اید تا به اینجا رسیده اید تمامی می تواند برای مشتری شما جالب و اعتماد برانگیز باشد.

مکان عالی برای انجام این کار در صفحه در زمینه ی ما(About Us) در سایت شماست. با تمرکز روی اشخاص به عنوان مالک کسب و عمل به جای فقط محصولاتتان، میتوانید همزمان قصه برند خود را بگویید. این به مشتریان کمک مینماید تا شمارا بیش تر بشناسند، و اعتماد به تجارت شما نیز افزایش یابد. این تجربه ای می باشد که صاحبان موفق فروشگاه های اینترنتی با ما میان نهاده اند.

این کارچنان ارتباطی عاطفی با مشتری ساخت می کند که صرفا یک تجارت کوچک قادر است از آن برخوردار باشد. درک کردن اینکه آن ها افراد حقیقی می باشند به ما کمک میکند تا نسبت به خرید از فروشگاه آن‌ها احساس بهتری داشته باشیم.

در صورتی‌که در سپهر دکان خود را ایجاد کرده اید به پنل مدیریت رفته در بخش محتوا به قسمت صفحات مراجعه‌نمایید و برگه ی پرسش های راجع به ما را بسازید در غیر اینصورت "مغازه خود را ایجاد نمایید"

2. تولید ارتباط از طریق ساخت محتوا

محتوا ابزاری قدرتمند برای ارتباط با کاربران تازه است که هیچ تصوری از شما ندارند، به شما این امکان را می دهد که خود را آهسته آهسته به آنان معرفی کنید.

تولید محتوای منظم نشان می دهد شما کسب و کار خود، مشتریان خود و مشکلات آن‌ها‌را می شناسید و به آنان بها می دهید، این قضیه همیشه نشانه ی خوبی برای مشتری شماست.

محتوا همچنین می تواند به مصرف کنندگان کمک کند تا با برند شما اضافه آشنا شوند، به خصوص در‌حالتی که وقایع کسب و عمل خودتان را به اشتراک می‌گذارید و برند خاصی را توسعه و گسترش می دهید. هر دوی این موارد شخصیت پشت برند شما‌را نشان میدهد و به افراد امداد میکند حس کنند واقعاً شما را میشناسند و می‌توانند به شما اعتماد کنند.

محتوای شبکه‌های‌اجتماعی مخصوصا چنانچه مشاجره برانگیر هم باشند به شما این قابلیت را میدهد تا با کاربرانتان مستقیما ارتباط برقرار فرمائید. حتی در شرایطی‌که یک کامنت کوچک بگذارند این دوره گران بها برای شما مهیا میگردد که تک به تک با آنها حرف فرمائید، حس کنند که در پشت کاغذ ی اجتماعی شما انسان حقیقی و واقعی است و کامنت آنها خوانده می‌شود.

بازاریابی محتوا روشی استثنایی برای نشان دادن تخصص شماست. در صورتی‌که مصرف کنندگان ببینند که شما، به عنوان صاحب مغازه، کالاهای خود را واقعاً می شناسید، آنان به کیفیت تولید ها یا خدماتی که ارائه می دهید اعتماد می‌کنند.

برای اینکه بازاریابی محتوا موءثر باشد، شما باید به طور تروتمیز محتوای باکیفیت ارائه دهید.

ما در سپهر با قابلیت و امکان بخش مقاله‌ها و بلاگ این امکان را ساخت کرده ایم که بتوانید محتوای خود را منتشر نمایید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۱:۰۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)