مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چه اپلیکیشن هایی مورد نیاز ماست

چه کارهایی می بایست انجام دهد؟
مجددا نمونه نرم افزار بانکی را در حیث بگیرید. این نرم افزار قادر است امکاناتی مثل احتساب مالیات، گزینش مبلغ وام و قسط ها و ارائه محتوای آموزشی را در شرایط آفلاین ارائه دهد.
۵- آزادی در پباده سازی
با کلیه پیشرفت هایی که در ساخت سایت انجام شده میباشد، تارنما ها برای انجام اکثری از کارهایشان به مرورگر گوشی  طراحی اپلیکیشن در مشهد متعلق می باشند. این سایت ها برای عمل کردن به دکمه های مرورگر مثل دکمه رجوع، دکمه رفرش و نوار نشانی متعلق می‌باشند.
نرم افزار های گوشی چنین محدودیت هایی ندارند و میتوانند کارکردهای متنوعی را بکار بگیرند بعنوان نمونه وضعیت های اشاره: tap, swipe, drag, pinch, hold
۶- سرعت طولانی تر
نرم افزار ها معمولا ۱٫۵ برابر سریع خیس از وب سایت ها میباشند. نرم افزار ها داده را در خاطر موبایل ذخیره می‌کنند و لذا در کسری از ثانیه میتوانند آن دیتا را فراخوانی نمایند. ولی در تارنما ها، اطلاعات بایستی از سرورها استخراج شوند که ممکن میباشد از تعدادی ثانیه تا یک‌سری دقیقه بر حسب سرعت کانال و اندازه اطلاعات ارتفاع بکشد.
۷- برندینگ
نرم افزار تلفن همراه میتواند سفیر مارک شما باشد.
هر نرم افزار موبایلی بر حسب مارک کمپانی پباده سازی میشود و شما میتوانید ظواهر نرم افزار خودتان را بر حسب دیده اندازی که برای کمپانی خودتان در حیث گرفته اید، پباده سازی فرمائید.
زمانی که کمپانی شما از تکنولوژی های روز مثل نرم افزار گوشی استعمال مینماید، ناخودآگاه این احساس را به مشتریانتان می‌دهد که شما یک کمپانی بروز، ایده پرداز و نوآور می‌باشید.
نرم افزار شما مانند نیروی فروشی میباشد که ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته را فعالیت میکند.
استارتاپ های اهل ایران
استارتاپ های پرطرفدار اهل ایران که از نرم افزار به کارگیری کرده اند
مغازه اینترنتی
فروشگاههای خرده فروشی اینترنتی بزرگی در مملکت فعال سازی شده‌است ، اکثر اوقات دکان های اینترنتی فعال سازی گردیده گونه های کالای دیجیتال ، اسباب و اثاث خانه ، خواروبار ، اسباب و اثاث آرایشی و بهداشتی ، قطعات و ابزار آلات را به فروش میرسانند . وجه تمایز این مغازه ها با سایر در قیمت خوب ، گارانتی فرآورده ، ضمانت ردوبدل و بازپس گرفتن کالای فروخته گردیده و ارائه کالاهای اصلی می‌باشد . از مثال های چیره انجام یافته می شود به دیجی متاع و بامیلو اشاره کرد .
نرم افزار مارکت ها
دکان های ارائه اپ های گوشی در سراسر جهان در حالا توسعه و گسترش میباشند ، با محدودیت های ساخت گردیده بوسیله کمپانی گوگل و اپل برای دسترسی یوزرها اهل ایران به برنامه های قرار داده گردیده در مغازه گوگل (گوگل پلی) و اپ استور ، برنامه نویس ها به تامل ساخت یک سیستم به طور کامل ساکن نموده تا این خلا رو مالامال نمایند ، کافه بازار و چارخونه ایرانسل از مثال های چیره اپ مارکت ها میباشند .
نرم افزار های ماشین کرایه ای آنلاین
ایده فعال‌سازی ماشین کرایه ای های آنلاین را اولی توشه کمپانی Uber مطرح نمود ، این موسسه توانست با داشتن یک نرم افزار تلفن همراه، کسانی که رغبت دارا‌هستند تا تحت عنوان آژانس کار نمایند را جذب کرده و با آن‌ها همیاری داشته باشد. از طرفی با ارائه خدماتی با کیفیت عالی و پشتیبانی قدرتمند به یاور هزینه تحت، مشتریان متعددی را به خویش جذب کند. از مثال های برنده اجرا گردیده ماشین کرایه ای آنلاین در مرز و بوم می شود به اسنپ و تپسی اشاره کرد .
درخواست پیک موتوری
استارتاپ های درخواست پیک موتوری نیز مانند درخواست ماشین کرایه ای بسیار جالب میباشد ، درین استارتاپ ها ارسال فرآورده ، اخذ متاع و حمل مسافر مد حیث قرار گرفته شده‌است و یوزرها قادرند به‌سرعت درخواست پیک موتوری کنند .از مثال های پیروز اجرا گردیده در جمهوری اسلامی ایران می شود به الوپیک ، حملو ، پیکاپ ، پیک یاب و ... اشاره کرد .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۴۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)