مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

استفاده از لایو ایسنتاگرام

خوشبختانه، لایو اینستاگرام این کار را برای شما ممکن می نماید و عوارض زیادی وجود دارد که می بایست آن را امتحان نمائید.برای مثال، لایو اینستاگرام بهترین جایگاه را در فید استوری فالوورهای تان به شما می دهد. طراحی اپلیکیشن در مشهد یعنی در حالتی‌که که شما لایو بروید، در ردیف نمایش استوری به فالوورها، لایو شما جز او‌لین موارد، به کاربر نمایش داده می شود. همچنین لایو اینستاگرام به طور اتوماتیک پوش نوتیفیکیشن هایی را برای فالوورهای شما ارسال می‌نماید تا به آنها اطلاع دهد که شما در هم اکنون لایو رفتن می باشید.

در پایان، به نظر می رسد الگوریتم اینستاگرام به اکانتهای بیزینسی که از لایو استفاده می‌نمایند، عشق بیشتری دارااست. این زمینه از راه و روش اینستاگرام نسبت بدین پیج ها معین است: آسوده تر کردن دسترسی به پروفایل این پیجها به روشهای مختلف و تقویت قابلیت تعامل ارگانیک با آنان.

۴- با برندهای دیگر پارتنر شوید

برای سرعت بخشیدن به رویش اینستاگرام تان، چه راهی بهتر از پارتنر شدن با برندی که در حال حاضر فالوورهای زیادی دارد؟ این روش که بازه زمانی زیادی نیست که به اینستاگرام اضافه شده است، به نوعی یک روش بازاریابی یک تیر و دو نشان می باشد؛ زیرا به امداد آن نه صرفا محتوای خود را در معرض مخاطبان فعلی خود قرار می دهید، بلکه به مخاطبان جدیدی نیز از طریق یک همکاری مشترک سودمند دست خواهید یافت. برای داشتن مشارکتی غالب که موجب رویش کسب و کارتان شود، اطمینان حاصل فرمائید که شرکتهایی که می خواهید با آنها پارتنر شوید، به نیکی با اهداف کسب و کار شما هماهنگ باشند. کالا مخاطبان آنها باید با مخاطبان شما مرتبط باشد. همچنین مهم است که هنگام پیشنهاد مشارکت، یک برنامه مشخص و معلوم ارائه دهید. این مشارکت به چه شکل به پارتنر پیشنهادی شما منفعت خواهد رساند؟ این کمپین مشترک بازاریابی اینستاگرامی چه‌گونه خواهد بود؟

مثال زیر را از همکاری Outdoor Voices، یک برند لباس زنانه فعال و یک شرکت برگزار کننده کلاس های رقص، یعنیMelody Dance Fit در حیث بگیرید. این مشارکت کاملا مناسب است زیرا مال و خدمت در اینجا به نه با هم هماهنگ میباشند: خرقه ورزشی و کلاس های ورزش. طی این همکاری، دو شرکت کمپینی به نام “Virtual Recess” ساخت کردند که طی آن شرکت کنندگان حاضر در یک کلاس رقص (کلاس متعلق به یعنی Melody Dance Fit) در لایو اینستاگرام، جامه های Outdoor Voice را می‌پوشند. به‌این می گویند نبوغ!

۲۴ میزان سنجش اینستاگرام که بایستی بدانید
۲۴ متریک برای سنجش اینستاگرام

اینک بخوانید
۵- برگزاری مسابقات
یک مسابقه اینستاگرامی راه دیگری برای در معرض دید قرار دادن پیج شما، برای رشد حساب کاربری تان است. چرا؟ اولا، مردم عاشق چیزهای رایگان می‌باشند! شما هر چیزی را بطور بدون‌پول و به عنوان اجرو پاداش بدهید، افراد به احتمال زیاد استقبال میکنند. درواقع رقابت و پاداش دادن در اینستاگرام به خیر شما‌را به آنچه که می خواهید یعنی ارتقا فالوورها و ارتقاء تعامل نرخ پیج شما، می رساند. و برای رسیدن به چنین اهدافی نیز، چندین شیوه موجود است. مثلا، می توانید از مردم بخواهید که:

عکس های شما را باز نشر کنند
حیث بگذارند و دوستانشان را تگ کنند
پست های شما‌را لایک کنند
پست ها یا استوری های شمارا به اشتراک بگذارند
نکته مثبت دیگر این می باشد که این مسابقات یا جایزه دادن ها همیشه نیاز به برنامه ریزی بیش از حد و یا پیچیده برای اجرا ندارد. موردی که در پی مشاهده میکنید، مثالی عالی از مسابقه ای می باشد که اخیرا به وسیله یک بلاگر سرگرم در زمینه ی سلامت اجرا شده است.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۶:۴۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)