مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

آیا طراحی اپلیکیشن برای هتلها کاربردی است؟ - بخش اول


آیا شما مالک و یا این که مدیریت هتل میباشید؟ و یا این که شاید در درحال حاضر طرح ریزی برای استارت کسب و عمل هتلداری می‌باشید. دراین‌صورت، شما نیاز به داده ها بی نقص در زمینه ی پباده سازی نرم افزار برای هتل دارید و نوشته ی علمی ما برای نیازهای شما بسیار موءثر میباشد. ما قصد داریم به شما توضیح دهیم که چه طور سودآوری و همت کسب و عمل خویش را از روش پباده سازی نرم افزار به حداکثر برسانید. هرمورد از طراحی اپلیکیشن در مشهد هتل های بایستی یک نرم افزار داشته باشد! چرا اینقدر اهمیت داراست و ویژگیهای می بایست داشته باشد؟ درین نوشته‌ی علمی، شما جواب های دقیقی به‌این سوال های مهم پیدا خواهید کرد.

نرم افزار های گوشی در اکنون تسخیر دنیا میباشند!

 

کسب و عمل هتلداری یک فضا بسیار رقابتی میباشد و کسب منزلت خوب درین رقابت بسیار طاقت فرسا میباشد. شما بایستی از تمام منابع ممکن و در دسترس چهت نیل به‌این انگیزه استعمال فرمائید و پباده سازی نرم افزار های گوشی برای صنعت هتلداری یکی آن‌ها میباشد. دنیای ما روز آپدیت اضافه به تلفن همراه متعلق میگردد و هر هر که میخواهد برنده شود بایستی طبق پایانی تغییرات پیش برود. امروزه داشتن یک وب سایت صد رد صد کفاف نمی دهد!

البته نخست، بیایید فهمید که چرا و چه طور پباده سازی نرم افزار برای هتل می‌تواند برای شما و مدعوین هتل موثر باشد.

چرا پباده سازی نرم افزار هتل برای بازدید کنندگان هتل اثرگذار میباشد؟

مزیت اصلی نرم افزار ها بدیهی میباشد، هرچند این بدیهی بودن از اهمیت آن معدود نمی نماید.یوزرها میتوانند فقط با داشتم یک موبایل گوشی در یک دقیقه یک اتاق در هتل شما رزرو نمایند و یا این که سرویس ها ما یحتاج خویش را پیدا نمایند فارغ از اینکه نیازی به داشتن رایانه و تبلت باشد.

ممکن میباشد این سوال در ذهنیت شما تولید شود که: "آیا داشتن ورژن گوشی تارنما کافی میباشد؟"

ما جواب میدهیم: در صورتیکه میخواهید کلیه یوزرها را پوشش دهید، گوشی وبسایت کفایت نمیکند. در واقع داشتن یک تلفن همراه تارنما فارغ از یک داشتن نرم افزار برای هتل منسوخ شده‌است. به این ترتیب، در‌صورتی‌که شما نمیخواهید به مورخ بپیوندید، با عصر تکان نمایید!

با این درحال حاضر، جزئیات کوچک ولی بسیار ضروری موجود هست که می بایست در حیث گرفته شوند. نرم افزار هتل ها برای یوزرها اثر گذار میباشد، در صورتی با دقت به نیازهای امروزی یوزرها پباده سازی گردیده باشد و طیف وسیعی از تجهیزات را که در یک تارنما قابل انجام نیستند را ارائه دهد. در نوشته‌ی‌علمی ما به شما این قضیه را کاملا فراگیری خوا‌هیم اعطا کرد.

چرا پباده سازی نرم افزار هتل برای صاحبان هتل ها دارای فایده میباشد؟

1- مزیت هم پا بودن این مزیت نرم افزار خیر صرفا برای میهمانان هتل بلکه برای صاحب و مالک هتل نیز موثر میباشد. نرم افزار های کاربردی به شما قابلیت و امکان می‌دهند تا با کسب و فعالیت خویش در هرجا از عالم، در هر قوانینی و در هر عصر، حتی سوای دسترسی به کامپیوتر خویش دارای ربط باشید.

2- ارتباطات مفید این حقیقت که گوشی شما مدام در دستان شما میباشد، به شما اذن می‌دهد تا تخت‌گاز به اخلاق استفاده کننده (که مشتریان بالقوه خویش می باشند) عکس العمل نشان دهید. برخورد سریع به ایده ها و پرسش های یوزرها مسلما تاثیر مثبتی بر آوازه هتل شما خواهد داشت.

3- رقابت بالا توسعه و گسترش برای هتل های زنجیره ای در سراسر جهان پباده سازی نرم افزار هتل ها به خواسته رفاه مهمان ها هتل ها تبدیل به یک شرط ضروری شده‌است. در‌صورتی‌که نمی‌خواهید از رقابت جا بمانید، درباره ی توسعه و گسترش نرم افزار برای هتل خویش تصور کنید.

4- شبکه ارتباطی مازاد داشتن شبکه های ارتباطی اضافه با مشتریان، برایرشدکسب و فعالیت شما بسیار موثر میباشد. خودتان را از این زمان برای ارائه عملکرد بیش تر محروم نکنید!

5- بهبود کیفیت سرویس ها و سود وری پرسنل. با داشتن شبکه ارتباطی با مشتریان، شما میتوانید از یوزرها خویش برخورد اخذ نمائید. شما میتوانید نکات بسیار جالبی در زمینه ی آنچه که میهمان ها هتل راجع به سرویس ها هتل شما به آن فکر‌میکنند خاطر بگیرید. واقعیت مدام دلپذیر نخواهد بود ولی برای تصحیح کاستی ها و بهبود سطح سرویس ها هتل شما موءثر خواهد بود. اما شیوه های بسیار موثرتری برای تجزیه و آنالیز خوی یوزرها نرم افزار شما موجود است و ما به دنبال آنان‌را گزینه مشاجره قرار خوا‌هیم بخشید.

6- ارتقاء تعداد سفارشات سرویس ها در اتاق. به عنوان مثال، یک مهمان قادر است با دیدن یک منو رستوران خوشگل که در نرم افزار هتل پباده سازی گردیده جذب شود و وسوسه شود که توصیه خوراک دهد.

7- کاهش هزینه سرویس ها راس تماس. با اعتنا به پیام های متعددی که از روش نرم افزار به دست شما می‌رسد، دیگر نیاز به جذب کارمند زیاد در واحد راءس تماس هتل نخواهید داشت.

8- کسب درآمد نرم افزار و جذابیت برای تبلیغ کنندگان. پباده سازی نرم افزار هتل میتواند تبدیل به یک منشا درآمد مازاد برای شما شود. پیرو به شما خوا هیم اعلام کرد که چه طور با استعمال از نرم افزار خویش درآمد کسب فرمائید.

به عبارت دیگر، چنین نرم افزار هایی مزایا و امتیازات متعددی برای مهمانها شما به ارمغان میاورد و صاحبان هتل ها نیز یک ابزار توسعه یافته و امروزی برای برقرای رابطه مفید با مشتریان خویش اخذ مینمایند.

در بخش دوم این نوشته‌ی علمی ما تجهیزات و ویژگیهای مطلوب یک نرم افزار هتل را به شما معرفی خوا‌هیم کرد.

 

برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۹:۵۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)