مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

ایرادات اپ فروشگاهی

اشکال اپ فروشگاهی بدون پول؟
نرم‌افزار فروشگاهی  و طراحی اپلیکیشن در مشهد مجانی جدا وجود ندارد. یک کمپانی، میزبانی آن را به عهده دارااست. این برنامه ها برای اشخاصی که داده ها فنی متعددی ندارند، مطلوب میباشد. تولید این نوع نرم‌افزار ها در مقابل تولید نرم‌افزار های سفارشی در طی کمتری شکل می‌پذیرد. تجهیزات برنامه فروشگاهی بدون پول نسبت به نرم افزار سفارشی محدودتر میباشد، با این اکنون هزینه ساخت و ساز و محافظت آن نسب به نوع سفارشی خیلی ناچیز میباشد.

یکی لازمات نگه داری نرم افزار بروزرسانی آن میباشد. زیرا میزبانی نرم افزار های سفارشی در چنگ صاحب و مالک برنامه میباشد، براین اساس نگه داری و بروزرسانی آن نیز با تصمیم مالک نرم افزار شکل می گیرد. درحالی که اپ سازها اپ ها را به طور مداوم بروزرسانی می‌نمایند. این بروزرسانی مداوم از مزیت‌های نرم‌افزار فروشگاهی مجانی میباشد.

نکته‌‌ی کلیدی ۱: نرم‌افزار های بدون پول در کمترین بازه زمانی و سوای هزینه فراهم افتتاح میباشد.

 

نرم‌افزار فروشگاهی سفارشی بیشتر میفروشد یا این که نرم‌افزار فروشگاهی بدون‌پول؟
بدون‌پول بودن یا این که سفارشی بودن اپ به صورت مطلق نمی‌تواند تاثیری در فروش زیاد نرم‌افزار داشته باشد، زیرا دست اندرکاران متعددی در فروش متاع در نرم‌افزار تأثیر داراست. وجود بازار دیده نشده، نوع بازاریابی، نوع فرآورده، واحد سنجش طرفدار مال، ارزش و تبلیغات و … به صورت بی واسطه در واحد سنجش فروش تأثیر دارا‌هستند.

نکته‌ی کلیدی ۲: به این ترتیب عوارض متعددی در پیروزی کسب و فعالیت اپلیکیشنی وجود دارااست که معماری اپ تنها یکی آن‌هاست.

 

سپرده گذاری سوای ریسک در ساخت و ساز کسب و عمل اپلیکیشنی
هر شروعی یک هزینه دارااست. هنگامی شما تصمیم بگیرید یک نرم‌افزار بسازید می بایست پاره ای از میزان دارایی خویش را برای ساخت‌و‌ساز و کدنویسی نرم افزار کنار بگذارید. خوشبختانه در ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار به طرز بدون پول هزینه‌ای پرداخت نمی کنید. دارایی‌ای که قرار بود برای پباده سازی برنامه خرج خواهد شد، را می توانید در بقیه قسمت‌ها خرج نمایید. این نوع نرم افزار ها از پیش تشکیل‌شده‌اند و شما از آن به کارگیری میکنید.

یادداشت: از پیش ساخته بودن اپ های فروشگاهی بدون پول نباید در ذهنیت شما شک وتردید ساخت و ساز نماید. این نرم‌افزار ها قابلیت و امکان‌های بسیار خیر دارا‌هستند و اما کل تجهیزات یک مغازه اپلیکیشنی را نیز دارا‌هستند.

نکته کلیدی ۳: فارغ از ریسک در سپرده گذاری مالک برنامه میشوید.

 

مهارت موردنیاز برای پباده سازی نرم‌افزار بدون‌پول
برای ساخت‌و‌ساز اپ بدون‌پول به هیچ مهارت خاصی نیاز ندارید. شما فارغ از نیاز به تخصص و شناخت به لهجه‌های اپلیکیشن نویسی می توانید نرم‌افزار بسازید. با یک نام نویسی معمولی در سامانه نرم‌افزار ساز و یکسری کلیک بی آلایش مالک نرم‌افزار فروشگاهی می شوید.

 

نرم‌افزار فروشگاهی بدون‌پول از چه پلتفرمی پشتیبانی می‌نماید؟
یکی مزیت‌های اپ ساز که آن را دوست داستنی نموده است، پشتیبانی هم زمان آن از پلتفرم‌های دیگر مثل اندروید و iOS میباشد. در ساخت‌و‌ساز سفارشی نرم افزار شما برای پشتیبانی از دیگر پلتفرم‌ها می بایست هزینه‌های جانبی پرداخت فرمایید. البته در نرم‌افزار ساز این قابلیت و امکان به طور بدون‌پول ارائه می‌گردد.

 

کسب و عمل خویش را اپلیکیشنی فرمایید
تولید برنامه برای کسب و فعالیت مزایای متعددی دارید که در پایین به یک‌سری آیتم از آن ها اشاره کرده ایم:

۱- شناساندن مارک

۲- مشتری‌های نو در شهرها و استان‌های دیگر

۳- رابطه سهل وآسان با مشتری

۴- سیستم فروشگاهی بخش اعظمی عالی

۵- درگاه پرداخت فردی

۶- به اکران گذاشتن تولیدات در مغازه

۷- ارتقاء منفعت

 

چطور اپلیکیشن فروشگاهی خویش را بسازیم؟
برای تولید برنامه فروشگاهی مجانی به پیوند پایین کلیک فرمایید.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۵:۲۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)