مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

نکات انتخاب اسم اپ

. به کارگیری از حروف گسترده برای اسم

در طراحی اپلیکیشن در مشهد و  نامگذاری اپ از حروف گسترده کاملا به کار گیری نکنید، camel case یا این که sentence case مورد های بهتری برای این فعالیت می‌باشند. camel case اگر دو واژه چسبیده به هم موجب تلفظ غلط گردد، مانند PieDish، آیتم نیکی به لحاظ می‌رسد.

راهکار: صرفا در‌صورتی‌که camel case را گزینه به کار گیری قرار دهید که عدم بکارگیری آن موجب خطاها تلفظی خواهد شد، در غیر این شکل به کار گیری از آن توصیه نمی‌شود.

. عدم آشنایی مخاطبین

آشنایی بدون نقص مخاطبین برای ایجاد اشتغال حیاتی میباشد و گسترش دهندگان اپ نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند. مطلقا شما نیز خویش را به مکان مشتریان می‌گذارید تا به شناسایی مشکلی که مشتریان با آن مواجه اند پرداخته و از روش برنامه خویش مبادرت به رفع آن نمائید، با این تفاسیر موردنیاز میباشد تا عمل مشابهی را هنگام تعیین اسم برای نرم افزار نیز انجام دهید.

 

با منفعت گیری از کلمه ها کاوش یک اسم توصیفی بسازید که به یوزرها در راستای آشنایی و لینک یافتن با اپ شما کمک رساند. ما یحتاج میباشد بدانید عموم درپی چه چیزی می‌باشند، بعداز آن با تمرکز به گزینش صفات پرداخته و نامی را بسازید که به مقصود شما دارای ربط بوده و موجب فروش مال شما شود.

راهکار: مبادرت به تحقیق نمائید، از وبسایت هایی مانند SensorTower برای درایت از آنچه استفاده کننده در‌پی آن میگردد استعمال کرده و از لغات کلیدی که بقیه نرم‌افزار های دوست داستنی در آن دسته بندی آیتم به کار گیری قرار داده اند دور اندیشی کسب فرمائید.

. تقلید از دیگر اسم ها

برخی از اشخاص به نادرست تصور می نمایند که گزینش نامی که شبیه اسم یک نرم‌افزار دوست داستنی دیگر باشد، یاداوری اسم را تسهیل میبخشد و احتمال داراست که تغییرات نامحسوس در آن اسم واحد سنجش پذیرش اپ شما‌را بالا برنده شود، البته همواره این نکته را در ذهن داشته باشید که شایسته ترین اسم ها اصالت دارا هستند و اختصاصی میباشند.

 

راهکار: بی باک باشید

به کار گیری از استعاره ها و عبارات دارای هیجان در انتخاب یک اسم خوب به عمل شما میاید، برای مثال Shazam نامی وجود ندارد که بلافاصله شما‌را به اندیشه در رابطه یک خدمت آوا بیندازد، ولی این اسم مشتمل بر یک احساس جادو جمبل میباشد. به حافظه داشته باشید که استعاره ها توان رفتار اسم های خلاقانه و اصیل را دارا‌هستند. برای مثال Tinder ،Squid و Periscope را در حیث بگیرید.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۰:۴۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)