مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

بک اند

دو نحوه اساسی برای تنظیم یک backend و طراحی اپلیکیشن در مشهد وجود داراست:


به کارگیری از SaaS برای backend : مخفف Software as a Service میباشد و مضمون‌ آن “اپلیکیشن تحت عنوان خدمت” است و در واقع شما خدمت را اجاره میکنید که رئیس آن اپلیکیشن تمامی چیز را رئیس می نماید. مثلا Firebase ، AWS Mobile Hub ، CloudKit ، Kinvey (برای نرم‌افزار اساسی MVP)


به کارگیری از backend سفارشی : چنانچه پیش گویی فرمائید که خصوصیت های نرم افزار شما و همینطور تعداد یوزرها شما در درحال حاضر پرورش می باشند و یا این که پرورش خواهند کرد، یک مورد دلخواه میباشد. افزودن توابع بیشتر یا این که سفارشی کردن آن با سیستم حامی خویش شل خیس خواهد بود.


مرحله پنجم در یادگرفتن ایجاد نرم افزار گوشی – پباده سازی بصری نرم افزار (Visual design)

 

پباده سازی رابط کاربری (UX) اپ می بایست طوری باشد که در نگاه نخستین اعتنا مخاطب را جلب نماید و سبب گردد استفاده کننده بازه مقطع طولانی تری در نرم‌افزار بماند.


پس بر طبق وایر کادر اپلیکیشن و داده های مربوطه، به مرحله پباده سازی نرم افزار می‌رویم. سود این مرحله از پباده سازی به عبارتی چیزی میباشد که حدوداً کلیه و به ویژه طراحان ما پیش از آغاز فعالیت نیاز به آن دارا‌هستند. شما بایستی به صورت خلاصه به تمامی سؤالات جواب دهید.


برای هر پلت فرم گوشی که میخواهید برای آن برنامه بسازید، طرح های غیر وابسته ای تهیه و تنظیم فرمایید. هر پلتفرم ، iOS یا این که Android یا این که Symbian ، گروه خاصی از موادتشکیل دهنده را نشان می‌دهد، هر یک دارنده پباده سازی متریال سیستم خاص خویش می باشند.


مرحله ششم در یادگرفتن ساخت و ساز نرم‌افزار گوشی – گسترش برنامه (Development)

 

برای توسعه و گسترش نرم‌افزار موبایلی خویش می‌توانید دو عدد عمل انجام دهید: کدنویسی را خاطر بگیرید و نرم‌افزار را خودتان ساخت فرمائید یا این که یک بسط دهنده / یک کمپانی بسط دهنده حرفه ای استخدام فرمائید. ولی این به شما و به هدف ها اپ تان بستگی دارااست. تعداد متعددی از شرکت های پباده سازی نرم افزار وجود دارا هستند که شادمان می‌شوند این فعالیت را برای شما انجام دهند.


این مرحله بسیار اساسی میباشد چون مجموعه توسعه و گسترش دهنده پایین هدایت ظریف یک رئیس پروژه (تمرین شرکتهای قابل انعطاف افزاری) نرم‌افزار را می نویسد و سایر بسط دهندگان وظایف را انجام می‌دهند. بعداز آن ، مهندسان تضمین کیفیت آن را تست می نمایند. آزمایش اپلیکیشن نقش مهمی در گسترش نرم‌افزار گوشی ، بهبود و نظافت کردن کالا آخری داراست. همگی اشکالات می بایست خرد شوند.


مرحله هفتم در فراگیری ساخت و ساز اپ تلفن همراه – آزمایش نرم افزار (Testing)

 

برای اینکه مطمئن گردید نرم افزار شما به خیر و خوبی و فارغ از گونه های عمل می نماید در‌این مرحله بایستی آن را آزمایش نمایید؛ پس نمی توانید تست بتا را از دست بدهید. در‌این حالت مطمئن میشوید که نرم‌افزار بی نقص و به طور کاملً کاربردی و سوای عیب میباشد و فراهم نشر هست.


بنابراین از نوع خاصی از یوزرها برخورد حقیقی اخذ می‌کنید تا جریان قابلیت و امکان به کار گیری یا این که مسائل احتمالی مرتبط با آن را ادراک فرمایید. تست بتا مشتمل بر آزمایش مخاطب فرنگی میباشد، به‌این مضمون‌ که ورژن بتا یک نرم افزار به مخاطبان محدود داده میگردد. از جمله 2000 مخاطب به دوران 1 ماه.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۱:۳۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)