مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

معایب و ریسک های اپلیکیشن

محدودیت کاراکتر در گزینش اسم برنامه

طراحی اپلیکیشن در مشهد گوگل پلی و اپلیکیشن استور عظیم ترین مارکت های جهانی برنامه میباشند که اکنون بیش تر از یک میلیون اپ در‌این مارکت ها جای دارد.

فعلا محدودیت کاراکتر اسم اپ در گوگل پلی ۳۰ کاراکتر میباشد و در برنامه استور ۲۵۵ کاراکتر میباشد.

مزایای استعمال از لغت ها کلیدی

استعمال از عبارات کلیدی در کنار اسم اپ سبب ساز میگردد نرم‌افزار شما هنگام کاوش خیلی سریع خیس پیدا گردد. استعمال از دو یا این که سه واژه کلیدی در تیتر اپ منجر ارتقاء شایان توجه دانلود نرم‌افزار می‌شود.

کی از فاکتورهایی که به جستجوی بهتر اپ در مارکت یاری می نماید تیتر اپ میباشد، پیش از این در نوشته ی علمی ای در باب  نرم‌افزار برای مارکت های نرم‌افزار نوشته‌ی علمی ای نوشته ایم که درین لینک و پیوند میتوانید آن را مطالعه نمایید.

معایب و ریسک های به کار گیری از عبارات کلیدی

به کارگیری از عبارات کلیدی، خصوصا وقتی که از کلمه ها کلیدی نامناسبی مصرف شود می‌تواند ریسک باشد.

هنگامی که در تیتر اپ از لغات کلیدی استعمال میکنید احتمال رد شدن نرم افزار بسیار فراتر از هنگامی است که اسم بی آلایش گزینش میکنید.

چیزی که به صورت جدا احتمال رد شدن را ارتقاء می‌دهد استعمال بیشتراز حد از کلماتی مانند “شایسته ترین، مجانی، درگیر کننده، اعتیادآور” یا این که نسخه برداری کردن عنا وین بقیه نرم افزار ها میباشد.

به کارگیری بیش تر از حد از عبارات کلیدی زمان پذیرفته شدن نرم‌افزار را به خطر میندازد. به هر هم اکنون، به کار گیری از یک تا سه کلمه و واژه کلیدی از لحاظ آشنایی برَند و شعور استفاده کننده مطلوب خیس میباشد .

نکات بیشتر در گزینش اسم مطلوب برنامه

نکته دیگر در تعیین اسم مطلوب اپ دقت به‌این میباشد که اسمی که گزینش میکنید چطور روی برگه اکران دستگاه ها ظواهر میگردد. چنانچه نامی که روی ورقه اکران ظواهر می‌شود با اسم قانونی برنامه تفاوت متعددی داشته باشد احتمال رد شدن نرم افزار بالا می رود . مهمترین نکته برای برنامه هایی که در تیتر مشتمل بر لغت ها کلیدی می باشند این میباشد که نصیب اساسی تیتر در کاغذ اکران تماما اکران داده گردد. به صورت نمونه چنانچه تیتر اپ “App in the Air: Flight Tracker and Airport Guide” میباشد، روی کاغذ اکران بایستی App in the Air اکران داده گردد .

 

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۰:۳۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)