مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

ابزار گزینش اسم دامنه

طراحی اپلیکیشن در مشهد
ابزار گزینش اسم دامنه (دامین) برای فعال‌سازی کسب و فعالیت اینترنتی

ابزار گزینش اسم دامنه (دامین) مطلوب یا این که domain name یک کدام از پرکاربردترین سرویس ها برای امداد به صاحبان شغل ها اینترنتی در تعیین هوشمندانه اسم دامنه domain میباشد.

گزینش اسم دامنه مطلوب برای وب سایت یکی مهم‌ترین گام ها در فعال‌سازی یک وب سایت میباشد.

در واقع آجر اولیه شما، همین گزینش اسم دامنه (دامین) مطلوب میباشد و درصورتی که این مرحله را به صحت پشت رمز بگذارید، با برداشتن گام های بعدی به طور درست، می توانید انتظار داشته باشید که وب سایت تازه شما به خیر رویش کرده و به جایگاهی لایق در بین یوزرها و همچنین در نتیجه ها موتورهای کاوش دست پیدا نماید.

متاسفانه در اکثری از موردها مشاهده می کنیم که اشخاص بعداز اینکه مدتی طولانی از فعال سازی سایتشان میگذرد، نو متوجه می گردند که در تعیین اسم دامنه غلط کرده اند و این در حالی میباشد که در اکثر موردها برای تغییر و تحول اسم دامنه دیر گردیده و فعالیت از عمل قبل میباشد. (ولی مدام رویکرد بازگشتی هم میباشد البته خوب به چه قیمتی؟)

اسم دامنه یا این که domain name مطرح ترین اعتبار یک وبسایت میباشد،صحیح گزینش فرمایید.
نامی که برای دامنه domain name خویش تعیین میکنید مایحتاج میباشد طوری گزینش خواهد شد که بتواند اطلاعاتی را در رابطه کسب کارتان به یوزرها سایت انتقال دهد و از آنجایی که بیشتر دامنه های سطح بالا گرفته گردیده اند هم اکنون گزینش اسم دامنه (دامین) مطلوب عمل راحتی وجود ندارد.

نامگذاری در هر موردی میتواند درگیر کننده و ولی تا حدودی دلهره آور باشد. اکثری از اشخاص نوع کسب و عمل، اسم فرزندان، حیوان ها خانگی و غیره را تحت عنوان نام دامنه تارنما خویش گزینش می نمایند. سفارش میکنیم در تعیین اسم دامنه شتاب نکنید.

وب سایت Impossibility! یک تارنما بدون پول دیگر برای تولید دامنه میباشد که با استعمال از مخلوط کردن پسوند و پیشوند های متفاوت با کلمه و واژه متبوع شما نامهای گوناگون و جالبی برای دامنه Domain شما معرفی می نماید. https://novinpedia.ir

در صورتی می‌خواهید اسم دامنه domain name تعیین فرمایید و هنوز در تعیین اسم دامنه (دامین) مطلوب در گیر تردید میباشید، از شما دعوت می‌کنیم که در پی با ما یاروهمدم گردیده و با 15 ابزار آنلاین و کاربردی گزینش و سفارش اسم دامنه (دامین) مطلوب آشنا گردید.

با امداد این ابزار ها شما حاذق خواهید بود شایسته ترین نام را برای دامنه خویش تعیین نمائید.

ابزار های تعیین اسم دامنه (دامین)

 ابزار کاربردی برای گزینش اسم دامین (دامنه) domain nameعبارتند از:
شماره 1) سایت Domainr

تارنما Domainr یک ابزار مجانی برای تعیین اسم دامنه (دامین) مطلوب می باشد و این قابلیت را به شما می‌دهد که با وارد کردن اسم دامنه از گشوده بودن یا این که نبودن آن اطلاع پیدا فرمائید. از سایر تجهیزات این تارنما اینست که پسوند ها و اسم های نو آزاد که با اسم دامنه شما دارای ربط میباشد را نیز توصیه می‌دهد.

شماره 2) تارنما BustAName

دو‌مین ابزاری که برای تعیین اسم دامین خویش می توانید از آن به کارگیری فرمائید ابزار BustAName است که به شما امداد می نماید تا شایسته ترین اسم را با به کار گیری از مخلوط عبارات و نیزکلمات مترادف پیدا نمایید . درین وب سایت شما عبارات متبوع خویش را که می‌خواهید در اسم دامنه یا این که domain nameشما به فعالیت برده گردد را وارد کرده و در انتظار پیشنهادات وب سایت گردید و در شکل تایید از اسم پیشنهادی برای دامنه خویش به کار گیری فرمائید.

شماره 3) ابزار Impossibility!

وب سایت Impossibility! یک تارنما بدون پول دیگر برای تولید دامنه میباشد که با استعمال از ادغام کردن پسوند و پیشوند های متفاوت با واژه و کلمه متبوع شما نامهای متفاوت و جالبی برای دامنه Domain شما معرفی می نماید.

شماره 4) NameBoy

چهار‌مین ابزار گزینش اسم دامنه (دامین) مطلوب سایت NameBoy میباشد که کاربردی بسیار ریلکس و راحت برای گزینش اسم دامنه با عبارات پیشنهادی شما دارااست.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۵:۴۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)