مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

خصوصیت های کلیدی یک برنامه تلفن همراه خوب

طراحی اپلیکیشن در مشهد
خصوصیت های کلیدی یک برنامه تلفن همراه خوب
در جامعه مدرن که به کارگیری از نرم افزار های موبایلی بسیار اشاعه پیدا کرده و از روزانه های معاش مدرن شده‌است خوب میباشد بدانید که یک نرم افزار گوشی خوب چه خصوصیت هایی دارااست. با تیم مهندسین نواندیش تیم تخصصی ساخت سایت در اصفهان هم پا باشید تا به محاسبه این مورد بپردازیم.

رابط کاربری مطلوب
بیشتراز هر چیز دیگری رضایت حداکثری یوزرها از استعمال از نرم‌افزار تاثیر بسزایی بر کیفیت یک برنامه خواهد داشت. چهت نیل به‌این فرمان یک نرم‌افزار بایستی با رابط کاربری خوب و قابل قبولی پباده سازی گردیده باشد.به طوری که‌این رابط کاربری قابل فهم و شعور بوسیله همگی باشد به طوری که یوزرها فارغ از گذراندن آموزشی بتوانند با آن عمل نمایند و از بخش های گوناگون آن به صحت به کار گیری نمایند. همینطور در یک رابط کاربری خوب تناسب در میان مفاهیم و ظواهر نرم افزار هم می بایست رعایت گردد.

اعتنا به هدف ها اپ تلفن همراه و یوزرها آن
در بالا بایستی در حیث داشت که مخاطب مخاطب از نرم افزار چه فردی و در چه رده اجتماعی میباشد و انتظارات وی از استعمال از این اپ تلفن همراه چه چیزی است؟ ثانیا این نرم‌افزار چه کمکی به ایشان می نماید؟ برای مثال در پباده سازی یک نرم افزار بازی بایستی چندین قواعد رعایت خواهد شد تا مخاطب را به خویش جذب نماید و مشتمل بر موردها گرافیکی و رنگ بندی های متنوع باشد. در حالی که یک برنامه فروشگاهی بایستی به نحوی پباده سازی گردد که ظاهری قانونی داشته باشد و نصیب بندی های متعدد را مشتمل بر گردد. در عین حالی که رابط کاربری راحتی داشته باشد به این دلیل که مخاطبان اینگونه نرم‌افزار ها اینچنین مراد هایی دارا هستند.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۸:۲۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)