مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اپلیکشن های بسیار خوب و کاربردی

در این که جیمیل با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر، دوستداشتنی ترین اپلیکیشن رئیس ایمیل دنیاست شکی نیست . البته این محبوبیت یا این که نصب بودن آن به طور پیش فرض در گوشی های اندرویدی نباید مسبب آن شود که از دیگر محصولات مشابهش غافل بمانید .

با جستجوی کلیدواژه ایمیل در اپ استور و گوگل پلی، فهرست بلند بالایی از نرم افزار های مدیر ایمیل به دیده تان خواهد خورد؛ محصولاتی که علیرغم داشتن تجهیزات عالی تحت سایه غول آسای گوگل از چشم یوزرها مخفی باقی‌مانده اند .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

در جعبه ابزار امروز پنج مثال از این نرم افزار های خیر چندان مشهور را به شما معرفی می کنیم، محصولاتی که ممکن است بیشتر از جیمیل بتوانند برایتان کاربرد داشته باشند .

Alto

Alto
1-w600
AOL یکی از پیشگامان حوزه نشانی اینترنتی به شمار می رود و نرم افزار اختصاصی اش Alto، جز بهترین محصولاتی است که می توانید از آن برای رئیس خوب تر اینباکس خویش منفعت بگیرید .

آلتو از اکانت های کاربری AOL، یاهو، جیمیل، آتلوک، آی کلاد، Exchange مایکروسافت و مورد ها متفرقه دیگر پشتیبانی می نماید . نکته مضاعف خوب این که می تواند از کلیه آن ها یک اینباکس یکدست بسازد، تا دیگر نیازی به سوئیچ بین حساب های کاربری گوناگون تان نداشته باشید .

رابط کاربری بشاش و رنگارنگ و صد اما داشبورد بسیار منظم نیز از نقاط قوت این نرم افزار به شمار می آیند . در ضمن آلتو پشتیبانی از ژست های حرکتی برای صادر شدن دستور ها و قابلیت بردن پست الکرونیکی ها به موقعیت Snooze را نیز در فهرست تجهیزات خود دارد تا بتوانیم آن را ابزاری ایده آل برای مدیر ایمیل ها به شمار آوریم .

Alto
- Email Organized for You Alto
- Email Organized for You قیمت:
رایگان سازنده: .AOL
Inc سیستم
عامل: iOS و اندروید حجم:
141 / 20 مگابایت
دانلود

 

 

 


Aqua
Mail
Aqua-Mail-screenshot-2016-w600

Aqua Mail مقطع هاست که در پلی استور گوگل حضور دارد، و با آمار دانلود پنج میلیونی و امتیاز 4 .4 یکی از دوست داستنی ترین ابزار رئیس ایمیل در اندروید محسوب می شود . یاهو، هات میل، اپل، جیمیل، AOL و مایکروسافت Exchange اکانت های ایمیلی میباشند که در آکوا می توانید به اینباکس آن ها دسترسی داشته باشید .

در صورتیکه عاشق گویش پباده سازی متریال هستید، عمل در محیط آکوا میل تجربه لذت چکیده برایتان خواهد بود . این ابزار رئیس ایمیل همچنین قابلیت و امکان های ویژه ای داراست که در کمتر مثال مشابهی آن ها را می بینید .

ویجت فهرست پست الکرونیکی ها و کانتر آدرس اینترنتی های ناخوانده در ورقه خانه، پشتیبانی از ژست های حرکتی و دسترسی امن به اینباکس جیمیل از شیوه OAUTH2 از گزاره این قابلیت ها میباشند . هر یک سری که ارزشمندترین امکان آکوا میل را می بایست تعامل با اپلیکیشن Tasker بدانیم . به لطف این تعامل می توانید انجام یک محرمانه کارهای ایمیلی را به دستان توانای اپ اتوماسیون تسکر بسپارید .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۳:۳۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)