مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

سوالات مهم در زمینه برنامه نویسی اندروید چیست؟

درصورتی که جزو کسانی می‌باشید که می‌خواهید جدید طراحی اپلیکیشن در مشهد وارد حوزه یادگیری و فراگیری نرم‌افزار نویسی اندروید گردید، ممکن میباشد دراین باره سوالاتی برای شما پیش بیاید که درین بخش می‌خواهیم به آن ها جواب دهیم:

چرا نرم‌افزار نویس اندروید شویم؟
موبایل های هوشمند دارنده سیستم استدلال اندروید، رایاپارس بیش تر از ۵۰% سهم بازار تلفن همراه را در دست دارا‌هستند و زیرا اشخاص متعددی در جمهوری اسلامی ایران و همینطور دنیا از این موبایل ها به کار گیری می نمایند نیاز به نرم افزار های گوناگون حس خواهد شد. در سود تقاضا برای استخدام کسانی که اپ نویس اندروید می‌باشند ارتقا یافته و این یعنی بازار شغل اشخاصی که اپلیکیشن نویسی اندروید بلد می‌باشند داغ داغ میباشد. به نحوی که در صورتیکه ایده خیر داشته باشید میتوانید صاحب و مالک تجارت خودتان گردید و درآمد استخراج فرمائید چنانچه هم عشق و علاقه ای به فعال‌سازی بیزنس ندارید می‌توانید به استخدام کمپانی هایی که درپی اشخاص متخصصی مثل شما می‌باشند دربیاید.

شیوه های درآمدزایی از نرم‌افزار نویسی اندروید چیست؟
فعالیت کردن حضوری تحت  application عنوان یک نرم‌افزار نویس اندروید در موسسه ها (سبک کارمندی)
ایفا دادن پروژه های نرم افزار نویسی به طور دورکاری (سبک فری لنسری)
ساخت و ساز و پیاده سازی نرم افزار و فروش آن در مارکت ها (سبک ایده پردازی)
تصاحب کردن پروژه فردی اپ نویسی و بازاریابی نصب و جذب مخاطب برای آن و بعد کسب درآمد از روش تبلیغات
فراگیری اپلیکیشن نویسی اندروید به دیگر افراد بصورت حضوری
فراگیری نرم افزار نویسی اندروید به سایر افراد بصورت آنلاین
و…
شایسته ترین لهجه های اپلیکیشن نویسی اندروید چیست؟
شایسته ترین گویش ها برای یادگیری اپ نویسی اندروید لهجه اپ نویسی جاوا (Java) و کاتلین (Kotlin) میباشد.

نخستین روش هستم جاوا را تعیین کنیم یا این که کاتلین؟
جاوا یا این که کاتلین؟ شاید این پرسش خیلی از اشخاص که می‌خواهند در حوزه نرم افزار نویسی اندروید وارد شوند باشد! و ما این پرسش را اینطوری پاسخ می دیم که هر دو لهجه اپ نویسی اندروید پرقدرتی می باشند البته لهجه نرم افزار نویسی جاوا از سالها قبلی گویش پیشفرض گوگل میباشد و کاتلین دیرتر اضافه گردیده پس جاوا اصیل خیس میباشد.

از طرفی در صورتی کاتلین را مسلط باشید اندرویدنویسی برای شما آسونتر میگردد و وسعت کدنویسی اندروید زیر خیس میاد اما تاکید میکنیم در حالتی‌که مسلط باشید خیر نخستین روش! در سود برای نخستین رویکرد در مسیر یادگیری اندروید بهتره لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا (java) را تعیین نمائید و آنگاه میتوانید به‌تدریج کاتلین رو آغاز نمایید و آنوقت کاتلین برای شما آسانتر می‌گردد زیرا در‌حالتی که کاتلین را بلد باشید و تحت عنوان یک بسط دهنده با مرور فرصت به هر دو گویش مسلط بشید البته در حالتی‌که جاوا رو ابدا بلد نباشید مطمئنا مورد های انتخابی و پیش روتون برای فعالیت کردن کمتر می‌شود.

بیشترین قابل انعطاف افزارهای جان دار در گوگل پلی استور با به کار گیری از جاوا بسط پیدا کرده‌اند. در سود برای استارت بهتره جاوا را تعیین فرمایید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۰:۳۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)