مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اصول روانشناسی پباده سازی

اصول
روانشناسی پباده سازی نرم افزار که می بایست بدانید همگی طراحان تلفن همراه به دنبال پباده سازی نرم افزار مختلف از بقیه می‌باشند و هر کدام رویکرد خاصی را برای این خواسته به کار می‌برند: به ‌کارگیری ایده جدید، استعمال از متدهای به روز طراحی، رنگ‌های متنوع و جذاب، انیمیشن‌های حرفه‌ای و غیره . همه این‌ها احتمال دارد بتواند در نگاه اول برنامه تلفن همراه شما را متعدد کنند؛ ولی در لحاظ نگرفتن یک نکته خیلی مهم، همه زحمات شما را به باد خواهد بخشید و آن توجه به تعریف و اصول روانشناسی طراحی اپلیکیشن است .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

هنگامی که واژه روانشناسی در حوزه طراحی ابلاغ می‌شود، ذهن عمده افراد به سمت تکنیک­های خیلی یگانه و تخصصی می‌رود؛ در صورتی که کاملاً برعکس می باشد . روانشناسی در حوزه پباده سازی به خصوص اپ دیزاین، خیلی معمولی است؛ اما اگر همین تکنیک‌ها و اصول بی آلایش را اگر رعایت نکنید، نتیجه‌ای متفاوت و منفی نیز به دست خواهید آورد .

نقش
با اهمیت روانشناسی پباده سازی اپلیکیشن روانشناسی
پباده سازی اپلیکیشن
روانشناسی در طراحی اپلیکیشن با این‌که بی آلایش است؛ البته نقش مهمی قادر است در نحوه و ساختار برنامه تلفن همراه و این که چه گونه یک برنامه مناسب و کاربرپسند بسازیم را ایفا نماید . برهان با اهمیت تفاوت اپ ها، به کارگیری همین علم در طراحی هست .

شناخت اخلاق کاربران و نظارت آن، اولین قدمی هست که باید گذشته از استارت فنی طراحی در لحاظ گرفته شود . این منش و راه و روش بیشتر از اینکه یک زمینه فنی باشد، یک حساس حیاتی در تولید و طراحی می باشد و مهم‌ترین قدم موفقیت برنامه در جذب یوزرها و سوق دهی آنان برای به کارگیری راحت است . در واقع در‌صورتی‌که به دنبال یک پباده سازی تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای برای کاربرانتان هستید، به اصول روانشناسی برنامه نویسی موبایل خود اهمیت زیادی دهید .

توصیف
روانشناسی طراحی اپلیکیشن اقداماتی که طراح تجربه کاربری باید پیشین از کد نویسی و کشیدن طرح به خواسته فهم و شعور چگونگی ساختار و قرار دادن المان‌ها و در پایان چگونگی پیمایش با آنالیز رفتار کاربران انجام دهد را گویند . به عبارتی دیگر، منظور از روانشناسی در طراحی؛ یعنی رعایت اصول و قواعدی می‌باشد که کاربر را تشویق به به کار گیری از برنامه می‌کند و در غایت باعث رضایت آن ها می‌گردد .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۶:۱۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)