مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

یکپارچگی Android Studio

یکپارچگی
Gradle: Android Studio از تیم ابزارهای Gradlee به کارگیری می کند؛ در واقع، آن واقعا یکپارچه است، و قابلیت و امکان ندارد از ابزار دیگری استعمال کند! به عبارت دیگر، شما گیر افتاده اید: در صورتی‌که شما درحال تغییر‌و تحول از Eclipse به Android Studio میباشید و از Gradle در Eclipse استعمال نکردید (که از نحوه یک پلاگین پشتیبانی برای آن ارائه می دهد)، شما در حالا انجام یک تغییر‌و تحول گران قدر میباشید .

طراحی اپلیکیشن در مشهد
این
نشان می دهد Gradle یک ابزار فوق العاده می باشد و در شرای تصمیم گرفته اید از Eclipse به کارگیری کنید، با این اکنون پیشنهاد می کنم مطلقا به قابلیت های Gradle نگاهی بیاندازید و آن را آزمون کنید تا ببنید با پروژه شما هماهنگ هست، و اگر قصد مهاجرت به Android Studio را دارید از این نا امید نشوید که در Eclipse گیر کنید!
فیض
مقایسه: Android Studio
پلتفرم
ابری گوگل: Android Studio دارنده یک پشتیبانی محلی از پلتفرم ابری گوگل هست که به شما این امکان را می دهد تا با به کارگیری Google App Enginee از کدهای سمت سرور استعمال کنید یاور با کارهای دیگر (مانند پشتیبانی از داده های کاربران خود) . این یک امکان خوشگل است که شما ممکن است نمی خواهید اپلیکیشن شما از آن قطع باشد . (شما می توانید با دیگر گوشه و کنار های ابری هم یکدست گردید اما Android Studio آن را سهل تر کرده است) . گوگل به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا در کنسول فضای ابری آن پروژه هایتان را بسازید، که این قابلیت و امکان تنها برای اپلیکیشن های اندرویدی نیست! شما می توانید از آن برای ایجاد نرم افزار های زیر وب به کارگیری کنید که در تعامل با نقشه های گوگل باشند . به عنوان مثال، نرم افزار روی سرور های ما که با Google Docs یک پارچه گردیده است .
همینطور
Android Studio این قابلیت را می دهد تا اپلیکیشنهای خویش را یکپارچه کنید، آزمایش نمائید و کدهای سمت سرور خود را بصورت محلی اجرا نمایید و بر روی یکی از سرورهای گوگل استقرار پیدا کنید؛ به زبان دیگر هر چیزی که نیاز دارید (حداقل برای شروع) آنجاست! اما همگی این قابلیت ها برای Eclipse، با پلاگین Google بر Eclipse وجود دارد . بله، شما می توانید یک نرم افزار سمت سرور با Eclipseبسازید و آن رو روی یک عدد از سرورهای گوگل استقرار دهید . ابزارهای مازاد به شما این قابلیت را می دهد تا با سرور یکپارچه شوید مانند مقر داده ها ابری .

همچنین
بخوانید : نظارت لیست پیشنهادی برای شما کافه بازار نتیجه
مقایسه: برابر
رابط
کاربری: Eclipse تعالی میباشد و شاید یک میزان دست و پا گیر! من از آن از زمانی استعمال می کنم که از یک ده سال پیش محبوب شد، بنابرین اینجانب از همه روش ها خصلتهای آن در رابط کاربری با خبر هستم . اینجانب به یاد می آورم در آغاز ضعف داشت، البته بگذارید آن را توضیح بدهم: همگی محیط ها در ابتدای وقتی که از آن به کار گیری می نمایید در گیر ضعف میباشند . با در لحاظ به دست آوردن آن، من مورد های منو و ابزار ها را در Android Studio به من آن چیزهایی را نشان می دادند که حقیقتا نیاز داشتم سریعتر و سهل تر در مقایسه با همتایان خویش در Eclipse ، حتی با وجود افزونه اندروید .
آن می خواهد خاطره آوری کند که یک جنبه دیگر در رابط کاربری نیز وجود دارد: Android Studio اختصاصی طراحی برای اندروید طراحی شده است، در حالی که Eclipse ساخته گردیده تا یک محیط کاربری برای هدف ها مختلف باشد با هر پلتفرم و هر زبانی (اگر چه جاوا به وضوح انگیزه دارای اهمیت بوده است) .

سود
مقایسه: Android Studio
محیطهای
کاری و پروژه ها: یک چیزی که مدام متوجه آن شدم ارتباط غیر ارگانیک Eclipse برای برقراری رابطه با فضای کاری می‌باشد . زمانی که میخواهید روی یکسری پروژه بصورت همزمان فعالیت کنید، شما آن ها را در یک محیط با نیز ادغام می نمائید . برای آنکه به یک فضای کار دیگر وارد شوید می بایست یک مسیر دیگر را تعیین فرمایید و آنوقت Eclipse دوباره رویکرد اندازی می شود که بنظر من همیشه طاقت فرسا به لحاظ می برسد . زمانی بخواهید پروژه ها را فی مابین گوشه و کنار های کار جابجا فرمائید کلیه چیز به سرعت به یک مفتضح تبدیل می شود . یک رویکرد مطلوب برای آن وجود دارد، البته این خیلی راحت هست که آنان را به هم متصل نمایید .
من عشق و علاقه متعددی به Microsoft Visual Studio ندارم اما بخش اعظم از هر محفظه توسعه و گسترش دیگری با آن فعالیت کردم (به عامل اینکه پرداخت مشتریان مستضعف عمل در آن هست)، و اینجانب می گویم مدیریت پروژه ها و دور و اطراف های کاری (که solutions نامیده می شوند) در Visual Studio به نظر من خیلی معمولی تر از آنها در Eclipse می باشد .
در قضیه Android Studio نیز مسئله بالا در موضوع Visual Studio و Eclipse تکرار می شود . با Android Studio کلیه چیز در یک پروژه محصور می شود (برای همین حس یک پروژه در Android Studio خیلی جالب تر از Workspace در Eclipse هست) . در پروژه خویش شما ماژولها (modules) را دارید، مجموعه اساسی خویش از کدها، از پاراگراف اپلیکیشنتان که در حالا ساختش میباشید یکی از ماژولهای شماست . درصورتی که یک کتابخانه (library) برای اپلیکیشن خود داشته باشید آن هم یک ماژول دیگر میباشد . اما چیزهای دیگر هم بعنوان یک ماژول واجد وضعیت هستند، مانند اسکریپتهای ایجاد . این برای اینجانب حس بهتری را به من می دهد و دوچندان ارگانیک خیس به حیث می رسد . این مضمون‌ از IntelliJ IDEA به Android Studio به ارث رسیده میباشد .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۴:۴۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)