مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

بهترین ویژگی های اندروید

اندروید Q که جدیدترین ورژن اندروید به حساب می‌آید، هنوز به‌طور بدون نقص آماده نشده میباشد . اما کاربران مشتاقی که مشکلی با ضعف‌های نسخه‌های بتا ندارند، میتوانند سومی نسخه بتا آن را در موبایل خود نصب نمایند که ولی این نسخه فقط برای تعداد اندکی از گوشی‌ها منتشر گردیده میباشد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

ولی درصورتی که به هر دلیلی نمی‌توانید یا این که نمی خواهید ورژن آزمایشی اندروید Q را در تلفن همراه خود نصب کنید، در این مقاله به‌صورت مختصر و موثر به بهترین ویژگی‌های نو اندروید Q که به تازگی معرفی شده‌اند، می پردازیم .

فناوری
۵G اندروید
Q
اگر چه هنوز با همه‌گیری فناوری ۵G فاصله‌ی متعددی داریم، اما از مدت‌ها گذشته شرکت‌ها معرفی گوشی‌های ۵G را ابتدا کرده‌اند و اندروید Q هم به‌طور بدون نقص از این فناوری هیجان‌انگیز پشتیبانی می‌کند . این یعنی شرکت‌های خالق گوشی‌ها دیگر حتمی نیست برای پشتیبانی نرم‌افزاری از این فناوری، شخصاً دست به کار شوند و گوگل کار آنان را راحت‌تر کرده میباشد .

پشتیبانی
از گوشی‌های تاشو اندروید
Q
با وجود این که در حال حاضر گوشی‌های تاشو زیاد گران قیمت می باشند و چندان کاربردی به لحاظ نمی‌رسند، البته نمی‌توانیم پتانسیل مضاعف آن ها را کتمان کنیم . به همین خاطر گوگل هم برای این‌که از قافله‌ی گوشی‌های تاشو عقب نیفتد، اندروید Q را طوری طراحی کرده که به‌طور گسترده از گوشی‌های تاشو پشتیبانی نماید . به‌عنوان نمونه می‌توانیم به قابلیت‌هایی مثل پیوستگی نرم افزار اشاره کنیم که با گشوده کردن گوشی، نرم افزار موردنظر سریعا از نمایشگر کوچک به نمایشگر تعالی منتقل می‌گردد . همچنین نباید ارائه‌ی امکانات خوب تر برای چندوظیفگی را هم از قلم بیندازیم .

پاسخ‌های
هوشمندتر اندروید
Q
در‌صورتی‌که از اندروید ۸ یا این که جدیدتر استعمال می‌کنید، احتمالاً با قابلیت و امکان Smart Reply روبرو شده‌اید . با بهره‌گیری از این مشخصه، هنگام دریافت نوتیفیکیشن مربوط به پیام، می توانید از گزینه‌های ارائه شده برای جواب دادن فایده ببرید . حال در اندروید Q قرار است این قابلیت و امکان هوشمندتر شود و اقدام شما را پیش‌بینی کند . به‌عنوان مثال وقتی که پیامی حاوی یک آدرس یا اسم رستوران دریافت می‌کنید، این مشخصه لینکی از گوگل مپ را ارائه میدهد تا بتوانید سریعاً آدرس موردنظر را پیدا فرمائید . با این کار، کاربران دیگر اضطراری نیست یک نشانی را اسکن و پیست نمایند و در وقت آنان صرفه‌جویی میگردد .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۰:۱۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)