مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

لهجه برنامه نویسی پایتون

لهجه
برنامه نویسی پایتون: مگر می شود در این ماجراجویی به دنیای بی انتهای برنامه نویسی وارد شد و به ماری به اسم پایتون بازخورد نکرد؟ ولی این مار برخلاف مارهای دنیای ما، فراوان دوست داشتنی می باشد و یکی از شایسته ترین همراهان ما در دنیای برنامه نویسی خواهد بود . در صورتی‌که بخواهم به اولین و مهمترین ویژگی این زبان برنامه نویسی اشاره کنم حتما به «سادگی و آسانی» آن اشاره خواهم کرد که به همین برهان پایتون به یک عدد از شایسته ترین مورد ها برای تعیین اشخاصی تبدیل گردیده می‌باشد که قصد دارند برای اولی توشه برنامه نویسی نمایند .

طراحی اپلیکیشن در مشهد


پایتون را خیلی پرسرعت می توانید یاد بگیرید و به سرعت کدنویسی را با آن شروع کنید . اما خطا نکنید، سادگی پایتون به معنای ضعیف بودن آن نمی‌باشد بلکه پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا است که از شی گرایی و برنامه نویسی ساختار یافته به طور کامل پشتیبانی می نماید . همچنین از پایتون به تیتر یکی از شایسته ترین لهجه های برنامه نویسی هک خاطره می شود و برای آن فرقی نمی کند که هدف شما از برنامه نویسی ایجاد اینترنت اپلیکیشن و قابل انعطاف افزارهای ذیل دسکتاپ می باشد و یا مدیر سرورهای کانال و یا این که چه بسا بسط ی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، این زبان به بهترین نحو از عهده ی تمام آن ها بر خواهد آمد و به ‌جرات می‌توان داعیه کرد که در دیگر مسئله های برنامه‌نویسی نیز شما را تنها نخواهد گذاشت .

همینطور در درحال حاضر حاضر پایتون در شرکت‌ها و سازمان‌های معتبری نظیر گوگل، یاهو، یوتیوب، آی بی ام زیاد پر به کار گیری هست که با این اوصاف یادگیری پایتون نه فقط به سکوی پرتابی برای شما به دنیای برنامه‌نویسی تبدیل می شود بلکه می تواند شما را تا رسیدن به حالت های شغلی در معتبرین کمپانی های داخلی و فرنگی نیز کمک نماید .

 

3 .
گویش برنامه نویسی پی اچ پی: نوبتی نیز که باشد نوبت می رسد به این که شما را دعوت به تماشا و ورود به دنیای فیل های برنامه نویسی کنم . این فیل ها در دنیای ما با نام پی اچ پی شناخته می شوند . زبان پی اچ پی، یک زبان اسکریپتی می باشد که اساس و بنیان تولید آن، برای طراحی صفحه ها پویای اینترنت بوده می‌باشد . از نقاط قوت این زبان می بضاعت و توان به وجود فریمورک های بسیار حاذق و محبوبی نیز زیرا لاراول و سیمفونی، دارا بودن بیش از 80% از سهم بازار وب، متن گشوده و مجانی بودن، جامعه ی گرانقدر و پشتیبانی عالی اشاره کرد .

اما ناگفته نماند که این لهجه به همان اندازه که هوا داران زیاد و لبریز و پا قرصی دارد، منتقدان زیادی نیز داشته می باشد که انتقاداتی از پاراگراف آلوده بودن نوع کدنویسی، زیر بودن سرعت اجرا و حتی پشتیبانی نکردن از شی گرایی را به آن وارد می کردند . ولی این زبان با بروزرسانی های فراوان عالی که در طی سال های اخیر داشته است، توانسته به نیکی از این انتقادها به خواسته ترقی خویش به کار گیری کند و نسبتاً تمام ضعف های خویش را از در میان برنده شود تا حالا بتوانیم شاهد پیشرفت های خیره کننده ای از این لهجه حاذق باشیم تا جایی که پی اچ پی آن گاه از طولانی تر کردن قابلیت و امکان پشتیبانی از شی گرایی، تمام تمرکز خود را بر روی با صرفه سازی کدنویسی و سرعت اجرای کدهای خود معطوف کرده میباشد .

همچنین پی اچ پی توانسته میباشد خود را به تیتر یکی از محبوب ترین لهجه های برنامه نویسی در حوزه ی پباده سازی اینترنت معرفی کند . پس گزینش با شماست در صورتی‌که می خواهید به صورت مستقل و آزاد برنامه نویسی فرمایید و به دنیای توسعه و گسترش وب عشق مند هستید، پی اچ پی یک تعیین ایده آل از میان زبان های برنامه نویسی زیر اینترنت برای شما خواهد بود .

از طرفی هم باید به این نکته اعتنا کنیم که علاوه بر این که نسبتاً 32% وب سایت های دنیا با سیستم رئیس محتوای وردپرس که مبتنی بر پی اچ پی است، ساخته شده اند بیش از 70% وب سایت های مو جود در جمهوری اسلامی ایران از پاراگراف لیدرهای بازار اینترنت (اسنپ، اسنپ فود، نت برگ، دیجیکالا، الوپیک و . . . ) گویش برنامه نویسی پی اچ پی را به عنوان زبان کلیدی خویش انتخاب نموده اند و همین امر منجر گردیده بازار برنامه نویسی به شدت مستضعف نیروی متخصص پی اچ پی باشد . پس درصورتی که پی اچ پی را گزینش نمایید در اکنون حاضر یک مجال دوچندان ویژه برای شما وجود دارد تا جذب بازار کار در این حوزه گردید .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۶:۲۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)