مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

معرفی برنامه Applock

معرفی
برنامه Applock برای قفلسازی برنامه های مختلف امنیت پیامرسان ها اهمیت زیادی دارااست و همگی ی ما پیام ها و اطلاعاتی داریم که خصوصی میباشند و نباید کسی به آن ها دسترسی پیدا کند . در این مقاله راه و روش حلی برای محافظت از پیام های واتساپ و دیگر برنامه ها ارائه خوا هیم کرد . راه و روش های مختلفی برای حفاظت از پیام ها و داده ها وجود دارد و یک عدد از آن ها به کارگیری از برنامه ی AppLock برای قفل کردن پیامرسان هایی چون واتساپ و برنامه های گوناگون گوشی هوشمند است . در واقع به کمک این برنامه شما می توانید یک قفل مستقل برای برنامه های خود فعال فرمایید تا هر کس که بخواهد وارد این برنامه ها شود، مجبور به دانستن سر آن باشد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

اپلیکیشن AppLockاپلیکیشن AppLock در واقع یک قفل برای برنامه های گوشی شما تولید می کند که فارغ از وارد کردن رمز، کار کشته به دسترسی به پیام ها نخواهید بود . می بایست اشاره کنیم که این برنامه در واقع یکی از دوستداشتنی ترین برنامه های قفلسازی و امنیتی محسوب می شود که از طرز Google Play در دسترس قرار گرفته میباشد . استعمال از برنامه AppLock دوچندان معمولی خواهد بود و شما می توانید با اجرای آن، راز یا الگوی مورد نظر خود را تعیین نمایید . همینطور در صورتی که تلفن همراه شما از سنسور اثر انگشت منفعت برده باشند، می توانید از قابلیت و امکان اثر انگشت و برای احراز نام و نشان به کارگیری نمایید .

Applock
برای قفلسازی برنامه ها می بایست یادآور شویم که این اپلیکیشن، هر اپلیکیشنی را که شما بخواهید می تواند قفل کند در سود از در میان لیست ارائه گردیده از نرم افزار ها، می توانید برنامه واتساپ یا دیگر برنامه ها را تعیین نمائید و قفل آن را فعال نمایید تا هر دوران که می خواهید به این برنامه وارد شوید، از شما رمز بخواهد . این برنامه می تواند از اطلاعات شما در برنامه های متعدد حفظ کند و حتی در صورتی‌که موبایل شما گم شود یا دزدیده شده باشد، هیچ وقت داده ها جان دار در برنامه های گوناگون شما به خطر نخواهد به زمین خورد .

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۵:۵۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)