مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

نقشه برای برد نرم افزار چیست؟

نقشه
برای برد نرم افزار چیست؟ نقشه ما یک مسیر دوچندان بی آلایش است، ما به صورت گام به گام شما را در این مسیر ارشادوراهنمایی می کنیم تا غالب شوید .همچنین می توانید تصویر اینفوگرافیک بالا را نگاه کنید، این تصویر امداد متعددی به شما می نماید پس لطفا از آغاز به آن نگاهی بیندازید .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

آغاز
به کار گام
اول: آیا شما ایده ای برای ایجاد اپلیکیشنتان دارید؟ در صورتی‌که ایده ای به ذهنتان نمی برسد می توانید به راحتی با به کارگیری از گوگل برای خویش یک ایده بسازید .برای این عمل لطفا به Google Trends مراجعه فرمائید و و مشاهده کنید که چه چیز هایی محبوبیت بیشتری در در بین مردم دارا هستند .

قدم
دوم: آیا مقدمات لازم برای تبلیغ جهت شناساندن نرم افزار خویش به کاربران انجام داده اید؟ تبلیغ و این‌که مردم شما را بشناسند خیلی کلیدی می‌باشد .برای این که بتوانید در اولِ عمل خویش پیشرفت کنید بایستی تبلیغ کنید، 100 درصد بنر های تبلیغاتی را در وبسایت های متفاوت مشاهده کرده اید، انگیزه این بنر ها شناساندن یا ترغیب برای خرید یک فرآورده هستند .می توانید برای اینکار از Google Adwords امداد بگیرید .

گام
سوم: آیا یک آیکون مناسب برای خویش ایجاد کرده اید؟ آیکون ها خیلی مهم هستند، می پرسید چرا؟ افرادی که تصمیم می گیرند اَپ شما را دانلود کنند ابتدا با آیکون برنامه شما رو به رو می شوند و در صورتیکه آیکون موضوع پسند آنها نباشد از دانلود برنامه شما منصرف می شوند پس طراحی آیکون را جدی بگیرید .

گام
چهارم: آیا برنامه خود را برای بررسی به کسی سپرده اید؟ ممکن می باشد شما تفکر نمائید برنامه تان بی عیب و نقص می باشد ولی بایستی بیان‌کنم اینطور نیست! برای اینکه از کارکرد صحیح برنامه خویش مطمئن گردید بایستی آن را به یک فرد یا این که موسسه کاربلد بسپارید .شما می توانید تارنما های زیادی را که در این مورد عمل می نمایند پیدا کنید، اینجا کلیک فرمایید .

گام
پنجم: آیا نام ها و توضیحات های مختلفی برای اپلیکیشنتان امتحان کرده اید؟ آری ما خل وچل نشدیم، برای این که کاربرانتان به خیر و خوبی بفهمند که اپلیکیشنتان در رابطه چه چیزی هست می بایست یه خرده با نام و توضیحات نرم افزار بازی نمایید تا شایسته ترین آن را تعیین نمایید .

قدم ششم: لطفا کاربرانتان را دوست داشته باشید .
در این مدت که شما هنوز در حالا طراحی یک برنامه پیروز می باشید می خواهم پندی به شما بدهم! لطفا خودتان را جای یوزرها فرض کنید، شما نیز مطلقا تبلیغات باطن اپلیکیشن اندروید را دوست ندارید اینجانب هم به شما سفارش می کنم که تا زمانی کاربران حیاتی خویش را به دست نیاورده اید دست به تبلیغ کردن نزنید در بازه زمانی نخستین تولید اَپ اندرویدی بازخورد کاربران و مشتریان دوچندان حساس واقع می شوند .

قدم هفتم: تعداد دانلود ها را بالا ببرید .
راه و روش های متعددی برای ارتقاء تعداد دانلود نرم افزار وجود دارد .برای کسب اطلاعات عمده در این زمینه لطفا اینجا کلیک نمائید .

گام
هشتم: آیا به فیس ماهانه اپلیکیشن خود بروزرسانی می کنید؟ زمانی که در گوگل پلی یا هر مارکت دیگری برنامه خویش را منتشر کرده اید خیلی دارای اهمیت می باشد که به صورت ماهانه یک بروزرسانی برای آن به مارکت ارسال فرمایید .این به شما یاری می کند تا کاربر از وجود این بروزرسانی مطلع شود و بعد از بروزرسانی آن، سری به نرم افزار بزند .

قدم
نهم: آیا اعلانیه ها (notifications) را به درستی برای یوزرها ارسال کرده اید؟ هنگامی که فعالیت برنامه خویش را تمام کرده اید می بایست به تفکر موضوع اساسی تری هم باشید .اینکه چه‌طور مجدد یوزرها را برای ورود به اپلیکیشن ترغیب فرمائید برای اینکار می توانید از اعلان ها به کار گیری کنید، برای داده ها بیشتر در این زمینه اینجا کلیک نمایید .

قدم دهم: حالا یک Network برای نرم افزار بسازید .
ساختن Network به شما کمک می کند تا اپلیکیشن خویش را ارتقاء دهید و یوزرها بیشتری را جذب نمائید .همینطور انجام این کار باعث می شود مشتریانتان تفکر کنند شما یک گسترش دهنده غالب و فن ای می باشید .برای کسب داده ها بیشتر اینجا کلیک فرمایید .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۴:۱۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)