مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

امروزه موبایل ها وتبلت ها نقش لبریز رنگی

امروزه موبایل ها وتبلت ها نقش لبریز رنگی را در زندگی روزانه افراد،ایفا می نماید و هم در تجارت مدرن اهمیت بخش اعظمی دارااست . همچنین می دانیم دنیای تلنولوژی روز به روز توسعه و گسترش پیدا می کند که سبب گردیده تا رابطه در میان تجارت ها آسانتر و پرسرعت تر از پیشین گردیده میباشد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد
داشتن یک نرم افزار موبایل برای هر کسب و کاری یک فرمان لازم و انگیزه کلیدی برای بیزینس آنلاین می باشد و پباده سازی اپلیکیشن تلفن همراه در مقایسه با مرورگرهای موبایل بیشتر موضوع دقت قرار می گیرد .
با داشتن اپلیکیشن این امکان را به مشتریان می دهید می دهید تا بتوانند شما را ببینند و بهترین قابلیت برای کمپانی ها قابلیت و امکان ارسال اعلان یا پوش نوتیفیکیشن (push notification) می باشد که می توانید تولید ها و خدمات جدیدتان را بطور بدون واسطه به اطلاع مشتریان برسانید و بطور مداوم با آن‌ها در ارتباط باشید .
کاربران از پیچیدگی های خرید اینترنتی رها می شوند و از طریق نرم افزار به سادگی خرید خویش را انجام عرضه میکنند .همچنین شما امکان دریافت و نظارت آمارهای کاربران می باشد،اینکه چه تعداد اپلیکیشن شما بر روی تلفن همراه های موبایل نصب شده می باشد و چه تعداد کابرانی در آن عمل دارد، چه تعداد در ماه خرید انجام شده و . . . را می توانید دسترسی داشته باشید .
با داشتن اپلیکیشن،کاتولوگ شما دیجیتالی می شود و دیگر نیازی نمی باشد تا هر تعدادی وقت یک توشه هزینه ای بابت تبلیغات و چاپ کاتولوگ پرداخت کنید ولی در نرم افزار برای یک توشه هزینه پرداخت می کنید .
همینطور در طراحی نرم افزار می توانید از نو ترین خبر‌ها و رویدادها از کمپانی خویش و مربوط به آن را به یوزرها خویش اطلاع بدهید .
مهم ترین مزیت داشتن نرم افزار برای یک شرکت،سبقت از رقیبان خود در کسب و عمل می باشد و نوعی برند سازی اینترنتی در فی مابین شرکت ها در فضای آنلاین وسیله مناسبی می باشد . و سبب ساز می شود تا نام شما از خاطره کاربران نرود .
در نتیجه تعداد کسانی که از تلفن همراه استعمال می کنند رو به ارتقا می باشد و بخش اعظم آن‌ها از نحوه تلفن همراه های هوشمند و سایر ابزارها به وب دسترسی دارا هستند و به کلیه کسب و کارها سفارش می شود تا یک نرم افزار گوشی برای تبلیغات و معرفی تولیدات و خدمات خود بسازند .


اشتراک در شبکه‌های اجتماعی |


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۸:۳۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)