مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن تجاری

طراحی اپلیکیشن در مشهد

 

نهتا

درصورتی که به ترندهای بازار در ده سال قبلی نگاه کنید، خواهید مشاهده کرد که خرید و فروش در دکان ها و دسته فیزیکی آن رو به کاهش می‌باشد و مردمان به خرید و فروش آنلاین گرایش پیدا کرده اند . برای گرایش تدریجی مردم به اپلیکیشن ها و خرید و فروش آن ها در اپلیکیشن ها عارضه ها زیادی وجود دارااست .

در‌صورتی‌که به آمار بدست فراهم دقت کنیم، می بینیم که تعداد خریداران آنلاین در سال ۲۰۱۶ در ایالات متحده بیش از ۲۰۹ میلیون بود . که در سال ۲۰۱۷ به ۲۱۵ ارتقاء یافت . این در حالی است که پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۰ به میزان ۲۲۰ میلیون برسد .

در حیطه آسیا و اقیانوس آرام این مقدار به ۱ میلیارد می برسد و سرزمین هند به تنهایی ۱۰۰ میلیون را به یدک می کشد .

در صورتی‌که شما یک خرده فروش آنلاین هستید، با ارایه یکسری نکته به شما توضیح می دهیم که این موقعیت چه گونه در آینده پایدار خواهد ماند . تا با دیده انداز جدید برای استفاده برداری از آن و ارتقاء فیض به جلو گام بردارید .

خرید و فروش آنلاین روز به روز بیشتر می شود و اپلیکیشن های موبایل هم با این بحث ارتباط بیشتری پیدا می کند . در صورتیکه شما بدانید آتی خرید و فروش آنلاین چه می شود؛ می توانید مقام خویش را بهتر و موثرتر بسازید .

سرمایه گذاری در ایجاد اپلیکیشن گوشی سبب ساز می شود مشتریان و مخاطبان کاربری بهتری را تجربه کنند و به همین ترتیب سودآوری شرکت شما نیز اکثر می شود .

گفتنی می‌باشد فناوری در حالا تحول، مغازه های موبایلی آنلاین را جذاب کرد می باشد .

در حالتی که به توجه به این داده ها نگاه کنیم و گرداننده این جور دکان های آنلاین را آنالیز کنیم . متوجه می شویم که مهم‌ترین فاکتور پیروزی به عبارتی تکنولوژی در حال پرورش است .

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۹:۵۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)