مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

فروشگاه اینترنتی راهنمای ورود به دنیای دیجیتال

فروشگاه
اینترنتی راهنمای ورود به دنیای دیجیتال یک عدد از پدیده‌های تعدادی سال اخیر که ذهن بخش اعظمی را به خود سرگرم کرده، دکان اینترنتی میباشد . خیلی از ما با حسرت صرفا نظاره‌گر پیشرفت مغازه های اینترنتی هستیم و کمتر کسی میباشد که فکری برای به کار گیری از این مغازه ها داشته باشد؛ حال‌آنکه اینترنت و فضای مجازی بستری را آماده ساخته تا همگی بتوانند به نحوی کمبودهای فیزیکی خویش را با آن برطرف ساخته و موانع را از پیش رو بردارند . دکتر کیما انصاری در این مطلب شرح می دهد که "چرا و چه طور سوپرمارکت اینترنتی خویش را فعال سازی کنیم؟" . همینطور در نقطه نهایی مطلب هم چک‌لیستی ارائه گردیده که می‌توان با آن امکانات مسئله انتظار از یک مغازه اینترنتی را معین کرد . گفتنی است که این مقاله از راهنمایی­‌های مهندس بهزاد اکبری، مدیریت ایجاد محتوا و دیجیتال­ مارکتینگ کمپانی سروش­ پرداز فراوان بهره برده‌است . تجربه ما از فعالیت کردن با کسب‌وکارهای کوچک نشان میدهد که بزرگ‌ترین خلل صاحبان این کسب‌وکارها در کسب درآمد از اینترنت و فضای مجازی عمدتاً عدم آشنایی از این محفظه و کمبود وقت هست .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

هنوز
کسب درآمد از مغازه های اینترنتی شدنی است؟ تقریباً روزی نمیباشد که چیزی در زمینه‌ی وب و آنچه امروزه معمولاً با عنوان دنیای مجازی از آن یاد می‌کنیم، نشنویم . عمده ما از گستردگی دنیای دیجیتال و وب آگاه هستیم و احتمالاً در مورد حجم فوق‌العاده بسیار تجارت در آن حدس‌هایی زده‌ایم البته کمتر کسانی میباشند که بدانند چطور می‌توان از روش اینترنت یا این که مغازه اینترنتی کسب درآمد کرد؟ نمونه‌ها و مثال‌های بسیاری وجود دارااست که در اینترنت کسب درآمد می­‌کنند . یه خرده جستجو در کانال اجتماعی اینستاگرام و پیام‌رسان تلگرام به‌خوبی نشان می دهد که چه حجم بالایی از تجارت در این دو شبکه در جریان است؛ اما اینستاگرام و تلگرام نمونه‌های کوچکی از دنیایی می باشند که مدنظر است . در این مطلب در مورد راه اندازی مغازه های اینترنتی خوا‌هیم بیان کرد .

تجربه ما از فعالیت کردن با کسب‌وکارهای کوچک نشان می دهد که بزرگ‌ترین مشکل صاحبان این کسب‌وکارها در کسب درآمد از وب و فضای مجازی عمدتاً عدم آشنایی از این محفظه و کمبود وقت است .

افزایش
فروش کسب و کارهای کوچک کسب و شغل های کوچک مبتنی بر فروش زیرا سوپرمارکت‌ها در صورتیکه حس کنند گزیده از فروش خود را از دست داده‌اند، یک عدد از طرق جبران فروش ازدست رفته برای آن‌ها فعال‌ساز‌ی دکان اینترنتی هست . با مقداری بدبینی می‌توان حتی پیش‌بینی کرد که فروشگاه‌های کوچک، در فیس انفعال در موضوع پیوستن به دنیا مبتنی بر وب به همان اوضاع تاکسی‌ها بعد از آمدن سرویس‌های درخواست آنلاین خودرو مبتلا خواهند شد . تجربه ما از کار کردن با کسب و کارهای کوچک نشان میدهد که بزرگ‌ترین ایراد صاحبان این کسب‌وکارها در کسب درآمد از اینترنت و فضای مجازی عمدتاً عدم آشنایی از این محفظه و کمبود وقت می‌باشد . خیلی از صاحبان کسب‌وکار تصور مینمایند که هر تجارتی در بستر اینترنت نیاز به دانش، منابع مالی و صرف بازه مضاعف دارااست . بدون شک وتردید این تصور تا حدی درست می‌باشد در صورتی‌که قید فراوان را از آن حذف کنیم . خیلی از کسب‌وکارهای اینترنتی با صرف کمترین مقطع و تجهیزات تحقق می یابند . تجارت اینترنتی محدوده دوچندان گسترده‌ای را دربرگیرنده می شود که از فعال‌سازی یک حساب اینستاگرام ساده برای معرفی تولیدات جدید تا سایت بین‌المللی فروشی زیرا آمازون را در برمی‌گیرد .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۰:۴۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)