مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

طرح شخصی سازی شده اندروید

به
هیچ وجه در استعمال از تبلیغات و بنرها افراط نکنید

 

 طراحی اپلیکیشن در مشهد

برای آنکه پروژه توسعه و گسترش اپلیکیشن به پیروزی دست پیدا کند، باید از استفاده بیش از حد از تبلیغات جلوگیری فرمائید . در صورتی که کاربر شم نماید این تبلیغات آزاردهنده میباشند و به تجربه ناوبری او خدشه وارد میکنند، به سرعت اپلیکیشن را از گوشی خویش حذف خواهد کرد .

 

طرح
شخصی سازی شده اندروید و آی وی اس دو سیستم استدلال جلودار در حوزه تلفن همراه می‌باشند و می بایست تمامی قوانین و اصول طراحی در این سیستم ادله ها را به دقت و با جزئیات رعایت نمایید .

 

بهینه
سازی برای موتورهای کاوش و اپ استورها

 

 

برای این‌که اپلیکیشن در صدر قرار بگیرد، می بایست سعی فرمایید تا دیده شده و دانلود شود . با بهینه سازی اپلیکیشن برای موتورهای کاوش و اپ استورها، احتمال دیده گردیده برنامه بالا خواهد رفت .

 

یک
نرم افزار برای یک هدف ضروری میباشد تمرکز اپلیکیشن روی یک نقص‌ مختص باشد و آن را به بهترین صورت ممکن برطرف نماید و روش حلی برای آن داشته باشد .

 

افراد
درست را برای انجام کار انتخاب کنید بسط اپلیکیشن موبایل به توسعه دهندگان تلفن همراه وابسته میباشد . از این رو بایستی برنامه نویسان باتجربه اندروید و آی وی اس را استخدام نمایید که حداقل در یک حوزه تخصص کافی داشته باشند .

خوب تر می باشد بسط دهندگانی را استخدام کنید که در حوزه کاری خود تخصص بی نقص داشته باشد، خیر در تکنولوژی های گوناگون .

 

چک
پایانی بروزرسانی های سیستم عامل آپ تو دیت ها چه برای سیستم برهان اندروید و چه برای سیستم ادله آی وی اس، از اهمیت زیادی برخوردارند . گهگاه وقت ها یک به روز جدید یک تغییر بنیادی تولید می نماید و در صورتی که اپلیکیشن شما با این تغییرات سازگار نباشد، به راحتی کنار گذاشته خواهد شد . در صورتی که مدام به روز باشید، از سایر مشکل‌ها احتمالی هم پیشگیری خواهد شد .

 

به
صدق آزمایش کنید

 

شما ساعت ها و روز ها صرف ساخت و توسعه نرم افزار خویش کرده اید، ولی در صورتی که آن را به درستی روی تمامی پلتفرم ها آزمایش نکنید، همه زحمات شما بر باد می‌رود و نرم افزار تان با شکست مواجه خواهد شد .

علاوه بر تلفن همراه واقعی، میتوانید آزمایش را بر روی امولاتورها و مشابه سازها نیز انجام دهید . با این عمل می توانید باگ ها و اشتباهات را برطرف کرده و در بازه و هزینه خود صرفه جویی نمایید .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۹:۳۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)