مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

در‌صورتی‌که اندروید دارید باید پاسخ این سه سوال را بدانید

در‌صورتی‌که
اندروید دارید باید پاسخ این سه سوال را بدانید! جمعه
15 شهریور 1392 در صورتیکه
اندروید دارید باید پاسخ این سه سوال را بدانید! سیستم‌عامل اندروید به دلیل تنوع بسیار بالای نرم‌افزاری هم اکنون در میان مهمترین گزینه‌های جان دار قرار داراست . در‌صورتی‌که به تازگی یک گوشی موبایل مجهز به سیستم برهان اندروید خریداری کرده‌اید، خواهید دید که استعمال از این دریای بیکران نرم‌افزارهای اندروید چندان هم ساده نیست و احتیاج به اطلاعات اولیه دارد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

 

به گزارش اپلیکیشن ایرانی، غلب موبایل‌ها امکانات خود را به واسطه سخت‌افزار گوشی بدست می‌آورند و نوع قطعاتی که در موبایل‌ها استعمال شده می باشد می‌تواند در تصمیم خریداران مفید باشد . مثلا گونه دوربین‌ یا کیفیت کاغذ نمایش می‌تواند قسمتی از کارایی گوشی را مشخص کند . یکی دیگر از ویژگی‌های اکثر وقت ها گوشی‌های جدید یا هوشمند نوع سیستم دلیل آنها می باشد .

این سیستم دلیل تعیین می‌کند که چه نرم‌افزارهایی می‌توانند روی آن نصب شوند و به دنبال آن مالک گوشی چه امکاناتی را دریافت خواهد کرد . این ویژگی سبب گردیده تا یکی از عامل ها موثر در خرید گوشی تلفن همپا سیستم ادله باشد .

گوگل بطور رسمی از نصب نرم‌افزار (App) از طریق کامپیوتر پشتیبانی نمی‌کند و برخلاف سایر گوشی‌ها برای نصب برنامه‌ها می‌توانید از اندروید مارکت قدیم و گوگل پلی جدید (به آدرس play .google .com) برنامه تهیه کنید . این شیوه به دلیل محدودیت‌های گوگل عملا غیرممکن است . در نسخه‌های جدید اندروید این قابلیت و امکان وجود دارااست که فایل برنامه با پسوند .apk را به حافظه گوشی منتقل کنید و از این طریق آن را نصب کنید .

در حالتی که
اندروید دارید باید جواب این سه سوال را بدانید!


برای استفاده از فروشگاه‌های نرم‌افزاری نیز راه‌حل‌های متفاوتی وجود داراست . در حال حاضر فروشگاه‌هایی همچون کافه بازار، مایکت، ایران اپس، کندو، دریچه و چندین دکان دیگر دسترسی به نرم‌افزارهای اندروید را فراهم می‌کنند . چاره اول این می‌باشد که از طریق مرورگر اینترنت در گوشی به این فروشگاه‌ها مراجعه کنید و با جستجوی برنامه و یافتن آن، مبادرت به نصب برنامه اصلی دکان کنید . برخی از سایت‌ها نیز نرم‌افزارهای اندروید را معرفی می‌کنند و به جای پیوند به برگه بارگذاری، از طریق یک بارکد نشانی آن را می‌دهند . این بارکد که به رخ مربعی شکل و حاوی نقطه‌های سیاه سفید هست توسط نرم‌افزارهای اسکنر (مانند Barcode Scanner یا QR Droid) و از طریق دوربین گوشی نسخه برداری می‌شود، نرم‌افزار بطور قلم ورقه اختصاصی آن برنامه در فروشگاه‌ها را پیشنهاد می‌دهد .
پس برای به کارگیری از این شیوه باید ابتدا یک نرم‌افزار اسکنر بارکد تهیه کنید که به راحتی در اینترنت پیدا می‌شود و زمانی که این بارکد را مشاهده کردید با اجرای نرم‌افزار اسکنر، دوربین را جلوی مانیتور قرار دهید .

درحال حاضر
بپردازیم به چند اصطلاحی که در موضوع سیستم استدلال اندروید زیاد به گوش می خورد؟
رام
(ROM) چیست؟
سیستم ادله اندروید به وسیله کمپانی گوگل عرضه گردیده و دارای هسته متن‌باز میباشد . به این معنی که کدهای آن در اختیار همگان قرار داراست و برنامه‌نویسان می‌توانند بر حسب تمایل برای این سیستم‌عامل، نرم‌افزار تولید کنند . متن گشوده بودن اندروید فقط منحصربه‌فرد به برنامه‌های آن نیست و حتی سیستم استدلال هم مشتمل بر این زمینه می‌شود .
گوگل یک نسخه مطمئن و پایدار از اندروید را برای گوشی‌های متفاوت پیشنهاد می‌کند سازندگان گوشی نیز با اندکی تغییر در این سیستم و بیش تر کردن مورد ها اختصاصی آن را روی گوشی‌های تولید خود نصب می‌کنند . ولی شما هم می‌توانید از یک ورژن دیگر استعمال کنید .
زمانی که از رام صحبت می‌شود خواسته همین نسخه‌های تغییر یافته (Custom ROM) اندروید هستند . به عنوان نمونه کاربران ایرانی برای پشتیبانی از زبان فارسی یکی از نسخه‌های اندروید را تغییر داده‌اند که این نسخه نیز ذیل تیتر رام مطرح می‌شود . ضمن اینکه برخی شرکت‌ها مانند سامسونگ سیستم دلیل گوشی را ارتقا نمی‌دهند و کمتر پیش آمده میباشد که این شرکت بسته به روز رسانی یا پیشنهادی برای سیستم‌عامل یوزرها خویش داشته باشد . در نتیجه برخی برنامه‌نویسان زمانی که ورژن جدیدی از اندروید منتشر می‌شود آن را برای گوشی‌های مختلف تغییر می‌دهند .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۲:۰۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)