مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

پباده سازی نرم افزار ios یا اندروید؟

اندرز میکرد اعتنا به ترقی های تکنولوژیکی در عصر ارتباطات، شرکت های کوچک و گران قدر توانسته اند نتیجه های بسیاری را از قبال این رخداد کسب کنند . تکنولوژی های کامپیوتری، اینترنتی، موبایلی و کلا وسایل هوشمند، بخش بزرگی از امورات و عمل های روزانه ی ما را پردازش می کنند . از مشهودترین این وسایل، موبایل های همراه ما هستند که با دقت به پیشرفت های شگرف، چه در موضوع ی دشوار افزاری و چه قابل انعطاف افزاری، ترمینولوژی جدیدی را از خود ارائه داده اند . این دگرگون سازی به جور ای می‌باشد که نمی توانایی به تلفن های یار امروزی فقط به دیده یک برقرار کننده ی رابطه صوتی بوسیله اوپراتور های تلفن هم پا نگاه کرد . این مسئله نقطه ای برای سرمایه گذاری کمپانی های غالب اکثری گردیده هست . گوناگونی محصول ها موبایلی، پلت فرم های مختلف، برند ها و کمپانی های گوناگون گسترش ی تلفن همراه، باعث گردیده اند تا مجال های بسیاری برای پرورش و گسترش و تولید ارزش آفرینی صورت گیرد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

مثال
کار طراحی نرم افزار نمونه کار طراحی اپلیکیشن سیستم استدلال های اندروید، آی وی اس و ویندوزفون، بستر های مختلفی هستند که توانسته اند سازه به ذائقه های متعدد یوزرها ، هر روز بیش از پیش به طرف داران خویش بیافزایند . از این رو شرکت طراحی نرم افزار پردو به همپا گروه برنامه نویسی موبایل خود، توانسته تا یار و یاور خیر برای ورود شما به این بازار باارزش و رو به ترقی باشد . این ملازمت و همراهی ما با شما از اولِ تصمیم به توسعه تا پروسه پشتیبانی و پس از ارائه ی آن، این تضمین را به شما خواهد بخشید که با شایسته ترین کیفیت و شایسته ترین زمان، همراه و یار شما باشد .

پباده سازی
نرم افزار ios یا اندروید؟ برای آغاز کدام خوبتر است؟طراحی اپلیکیشن ios یا اندروید؟ برای آغاز کدام خوب تر است؟ آمار
به کارگیری از موبایل های اندرویدی در پیش‌رو موبایل های آیفون(ios)آمار به کارگیری از تلفن همراه های اندرویدی در پیش‌رو تلفن همراه های آیفون(ios) در طی مراحل توسعه ی یک اپ موبایل، شما با مساله و فاکتور هایی نظیر پباده سازی گرافیکی مناسب(یو آی)، کدنویسی منطقی کارا، بازه زمانی تولید و طراحی ، استفاده از متدولوژی توسعه، تکنولوژی تولید اپ موبایل، استاندارد های توسعه، مستند سازی محصول و ارائه ی آن فرآورده به بازار های محلی و جهانی روبرو میباشید . ما برای تمام این فاکتور ها به شما راهکار ارائه می دهیم . قابل ذکر می باشد که در این تجارت، می بضاعت و توان از راه و روش های مختلفی برای ایجاد اپ های موبایلی به کارگیری نود . تکنولوژی هایی مانند کوردو(cordovo)، فون گپ(PhoneGap)، یونیک(Ionic)، متئور(Meteor) و Sl4A و یا به کار گیری از راه و روش های استاندارد، تعیین هایی هستند که بایستی با توجه به تجربه و نوع محصول، به آن ها دست یازید . همچنین کمپانی پردو با دقت به استاندارد های متعدد طراحی گرافیکی اپلیکیشن موبایل، همیشه کوشیده می‌باشد تا بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد . در هم اکنون حاظر یک عدد از بهترین و شاخص ترین این استاندارد ها، رویکرد متریال صفحه ارایی (Material Design ) می باشد که ولی قسمتی از اصول طراحی و تولید ما قرار گرفته هست . شرکت طراحی اپلیکیشن پردو در دو بخش در طراحی نرم افزار تلفن همراه عمل می کند که با کلیک بر روی هر بخش به برگه مربوط هدایت می گردید .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۶:۴۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)