مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اپلیکیشن‌های موبایلی

اپلیکیشن‌های موبایلی میتوانند برمبنای رفتار کاربران عمل کنند و به آن ها کالاها یا این که برندهایی را پیشنهاد دهند که دارای ارتباط با استفاده کننده می‌باشد . به تیتر مثال، کاربرانی که در اپلیکیشن شما محصولات نایک را تماشا مینمایند یا پیش از این خریدی از محصول ها نایک داشته‌اند، خرسند می شوند اط تولیدها جدید نایک اطلاع کسب نمایند .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

اپلیکیشن‌های رسانه‌ای با استفاده از پوش نوتیفیکیشن‌ها اشتراک بیشتری را به دست میاورند . بیشترین معضل برای این جور اپلیکیشن‌ها تبدیل کاربران غیرفعال به فعال است . سوای تولید انگیزه، کاربرانی که به طور تصادفی محتوای اپلیکیشن شما را مشاهده می‌کنند، حق اشتراکی جهت دسترسی به فیچرها و مقاله‌های شما پرداخت نمی کنند .

ارسال
اطلاعات ضروری همانند یاد آوری کننده‌ها، پیام‌هایی که داده ها مهمی را به کاربران اطلاع‌رسانی می نمایند بهترین عملکرد را دارند . برای مثال، در اپلیکیشن‌های مسافرتی، در‌صورتی‌که چه اغلب اشخاص بخش اعظم توجه‌شان رسیدن به مقصد است اما هجرت کردن همیشه با استرس هم پا هست . در این نقطه است که اپلیکیشن‌های مسافرتی با ارسال اطلاعات ضروری می‌توانند استرس اشخاص را قلیل کنند .

مواردی همانند ارسال اطلاعات به روز رسانی حالت پرواز، هشدار‌های امنیتی فرودگاه، حالت آب‌و‌هوای مقصد، و دیگر نوتیفیکیشن‌ها، یوزرها را از گشتن در وب به دنبال پاسخ‌های سوال ها فردی مسافرت بی‌نیاز می نماید .

یادگرفتن
قدم به قدم بازاریابی اپلیکیشن (بخش دوم) | تبلیغات گوشی تلفن همپا عدد
برخی از اپلیکیشن‌ها ریسک می‌نمایند و پیام‌های بیش از حدی را ارسال می نمایند و اپلیکیشن‌های مسافرتی با ارسال اطلاعات مرتبط در لحطات حیاتی مهاجرت این ریسک را می‌پذیرند . البته این را در نظر بگیرید که هیچ وقت پیام‌هایتان اطلاع رسانی را با سرویس‌های تازه تاکسی در آن منطقه آغاز نکنید، البته تاخیرهای هواپیما را که مطمئنا بر روی یوزرها تاثیر گذار هست به طبع مطلقا سریعا ارسال نمایید .

دلتنگ
شما هستیم! (پس این فیچر نو را امتحان کنید) فراگیری
قدم به قدم بازاریابی نرم افزار (بخش دوم) | تبلیغات گوشی تلفن هم پا عدد
به طور کلی، “دلتنگ شما هستیم!” خیلی پیام جذابی برای کمپین‌ها نیست . البته همانطور که اخلاق یوزرها را در حوادث چک میکنید و گزارشات ارزش طول قدمت مشتری را ارزیابی می‌کنید، مشاهده خواهید کرد دربین فیچرها، به کار گیری مکرر از اپلیکیشن، و درآمد ارتباط وجود دارد .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۷:۴۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)