مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اپلیکیشن چه می‌باشد ؟

اپلیکیشن
چه می‌باشد ؟ در
این مطلب کارایی داریم مفهوم واژه اپلیکیشن و بعضا تفاوتهای آن با وب وبسایت را به زبان معمولی ابلاغ کنیم

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نرم افزار
چه چیزی است ؟
مقدمه برای معرفی نرم افزار بایستی بگوئیم که تمامی نرم‌افزارهایی که روزانه از آن‌ها استعمال می کنیم بنوعی اپلیکیشن محسوب می شوند و فقط نرم‌افزارهایی مانند قابل انعطاف افزار سیستم ادله و یا زبان‌های برنامه نویسی جزء اپلیکیشن‌ها بحساب نمی آیند .

همان گونه که می دانید موبایل ها و تبلت های smart ( هوشمند) نیز همانندکامپیوترها قابل انعطاف افزارها و برنامه های مختلفی دارا‌هستند . که در بازار آن ها را بیشتر با کلمه و واژه اپلیکیشن یا به اختصار App می شناسند .که در واقع بمعنی همان اپلیکیشن موبایل یا این که قابل انعطاف افزار گوشی است .

 

بعنوان
مثال برای انجام کار خاصی بر روی یک سیستم به عنوان مثال دستکاری یک عکس باید از نرم افزار یا نرم افزار فتوشاپ استعمال نمائید
یا این که برای مرور صفحه ها وب نیازمند به کارگیری از اپلیکیشنهایی مانند کروم یا فایرفاکس میباشید .یا بازه گوش دادن به موسیقی می‌توانید اپلیکیشن kmplayer را بکار گیرید .

 

ولی این نکته را هم ذکر کنیم که با دقت به نیاز یوزرها اپلیکیشنهای مختلف برای سیستم استدلال های مختلف ارائه شده است . هر چند توسعه دهندگان نرم افزار سعی دارا‌هستند یک نرم افزار را طوری طراحی نمایند که برای گونه های سیستم برهان ها و دستگاههای مختلف دیجیتال کاربردی باشد . . نظیر اپلیکیشن کروم که بعنوان مرورگر اینترنت برای دستگاههای pc و تبلت و موبایل قابل به کار گیری و قابل اجر می‌باشد .

 

امروزه نرم افزار ها تنوع مضاعف زیادی دارند وصرفا محدود به گوشی ­ها و تبلت­ ها نمیشوند . برای مثال اپلیکیشنهایی برای اثاثیه منزل مانند یخچال و لباس­شوئی و ظرف­شوئی و … بصورت خاص خود پباده سازی شده است .یا این که اپلیکیشنهایی برای در اختیار گرفتن رفت آمدهای منزل و محل کار کار، یا این که تنظیم خودکار نوروروشنایی و دمای محیط طراحی شده اند .

مثال جالب دیگر طراحی اپلیکیسشنی توسط شرکت اپل می‌باشد ، پایین عنوان iBaby که در بالای تخت نوزاد نصب شده و حرکات طفل را پایین نظر می­گیرد؛ با بیدار شدن وی به مادراطلاع می­دهد و بنابر تشخیص و تنظیم آن ،میتواند موسیقی پخش ­کند و یا قابلیت صحبت والدین با فرزند را به‌وجود ­آورد .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۹:۰۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)