مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

سیستم‌عامل اندروید با فاصله‌ی زیاد پرطرفدارترین سیستم‌عامل دنیا

سیستم‌عامل اندروید با فاصله‌ی زیاد پرطرفدارترین سیستم‌عامل دنیا محسوب می‌گردد و در گوگل پلی بیش از ۲ میلیون نرم افزار وجود داراست . پرتعداد بودن نرم افزار های اندروید به این معناست که اکثری از اپلیکیشن‌های مطلوب و همه‌فن‌حریف به چشم یوزرها نمی‌آیند . به همین حافظه با ارائه‌ی چنین فهرست‌هایی، می‌خواهیم فعالیت یوزرها را برای دستیابی به بهترین اپلیکیشن های اندروید در حوزه‌های متعدد راحت‌تر کنیم .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

در ارتباط با چنین فهرست‌هایی، مسئله سلیقه‌ی شخصی نقش مهمی را ایفا می‌نماید البته روی نیز رفته، اپلیکیشن‌هایی که در ادامه به آنان اشاره می کنیم بسیار پرطرفدار می باشند و دقت بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده‌اند . پس فارغ از اتلاف وقت، این فهرست را مقدمه میکنیم .

۱ .
اپلیکیشن‌های ضروری شایسته ترین
مرورگرها (جایگزین‌های کروم) Brave
/ Dolphin / Firefox / Opera
نرم افزار
های اندروید
اگرچه مرورگر کروم قابلیت‌های زیادی داراست ولی در‌صورتی‌که از استفاده از آن خسته شده‌اید، خوب تر می باشد به این موردها نگاهی بیندازید . مرورگر Brave تا حد متعددی تازه‌نفس است و از موتور کرومیوم و ویژگی‌های مفیدی سود می‌برد . علاوه بر این، این مرورگر مضاعف سبک هست و از پس انجام شغل های با اهمیت برمی‌آید . از دیگر گزینه‌ها می‌توانیم به Dolphin، فایرفاکس و اپرا اشاره کنیم که هرمورد از آن‌ها قابلیت‌های شاخصی دارا هستند . در زمینه‌ی قابلیت‌های مهم مانند مدیریت تب‌ها، موقعیت ناشناس و حالت تاریک، تمام این موردها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و از افزونه‌های مفیدی نیز پشتیبانی می‌نمایند .

عمده
بخوانید: ۵ مرورگر برتر برای تلفن همراه موبایل
بهترین
اپلیکیشن‌های هواشناسی The
Weather Channel / AccuWeather / Weather Underground
نرم افزار
های اندروید
بله، با وجود اینکه در بین اپلیکیشن های اندروید هزاران اپلیکیشن هواشناسی وجود دارد، اما هیچ‌کدام از آنان بی‌نقص نیستند . در حقیقت، هریک از این اپلیکیشن‌ها از نظر گرافیکی یا این که دقت اطلاعات از نقاط مثبتی منفعت میبرند . از دربین این موارد، اپلیکیشن The Weather Channel از نظر پیش‌بینی باران شایسته ترین سعی را دارد . AccuWeather هم از حیث پیش‌بینی دما همت خیر دارد البته از نظر پیش‌بینی باران از دقت کمتری نسبت به The Weather Channel بهره می‌برد . درصورتی که نیز در بخش ها ساحلی و پربارش معاش می‌کنید، خوب تر هست نگاهی به نرم افزار DarkSky بیندازید .

Yahoo
Weather / DarkSky
نرم افزار
های اندروید
مورد بعدی یعنی Weather Underground در در بین نرم افزار های اندروید از لحاظ پیش‌بینی دما همت قابل توجهی دارااست و پیش‌بینی مقدار بارش آن هم بالاتر از حد میانگین می‌باشد . در نهایت، نرم افزار Yahoo Weather از دربین موردها ذکر شده از رابط کاربری فراوان معمولی و جذابی بهره می‌برد و پیش‌بینی‌های آن نیز معمولاً دقت زیادی داراست .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۵۸:۰۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)