مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

تفاوت وب سایت عکس العمل گرا و نرم افزار موبایل

تارنما
برخورد گرا مناسب تر میباشد یا این که نرم افزار موبایل؟ ممکن است در نگاه اول تفاوت زیادی فی مابین تارنما عکس العمل گرا و اپلیکیشن تلفن همراه مشاهده نکنید اما در اصل با هم تفاوت زیادی دارند . انگیزه از این مقاله تعیین یک عدد از این دو مورد نیست بلکه می خواهیم تفاوت دارای اهمیت نرم افزار تلفن همراه و وبسایت واکنش گرا را مطرح نماییم تا بسته به نیاز کسب و کارتان یکی را تعیین فرمائید .

در این مطلب ویژگی های و مختصات وب سایت واکنش گرا مطرح و در مقاله ها آتی در زمینه پباده سازی نرم افزار صحبت خواهیم کرد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

ویژگی
های وبسایت واکنش گرا اینترنت وبسایت برخورد گرا درست مثل هر سایت دیگری از صفحه های HTML استفاده می کند طوری که بوسیله هر مرورگری قابل دسترسی است . مهم ترین هدف از ساخت اینترنت سایت واکنش گرا این است که بتوان یک وبسایت عادی (قابل مشاهده روی دسکتاپ) را در ورقه سناریو های کوچکتر نظیر موبایل و تبلت و با رزولوشن های مختلف بدرستی سناریو داد . در وبسایت های واکنش گرا کاربران فارغ از نیاز به تغییر تحول اندازه صفحه سناریو در دستگاه های کوچک وب سایت می توانند وبسایت را به رخ بدون نقص تحلیل نمایند .

یک وب سایت عکس العمل گرا با استفاده از اوامر css ساخته می شود . این اوامر سبب ساز می شود که محتوای وب وبسایت با هرنوع برگه نمایش از ۳اینچ تلفن همراه تا ۱۷اینچ لپ تاپ سازگار باشد و به خیر و خوبی نمایش داده شود .


به وب وبسایت ریسپانسیو نیاز داریم؟ آیا می دانید که تعداد کاربران تلفن همپا در سراسر دنیا از ۴٫۰۱ در سال ۲۰۱۳ به ۵٫۰۷ میلیون در سال ۲۰۱۹ ارتقا خواهد یافت؟ در سال ۲۰۱۶، تقریباً ۶۳درصد از جمعیت زمین یک گوشی تلفن یار داشتندو این آمار رو به افزایش می‌باشد .

امروزه بخش اعظمی از کمپانی ها وب‌سایت های ریسپانسیو را برای سناریو اطلاعات، محصول یا این که سرویس ها خویش در سیستم برهان ها و دستگاه های متعدد به فعالیت می مارک . این عمل بویژه در‌صورتی‌که خواهان جذب مشتری نو می‌باشید اهمیت داراست .

مثال هایی از طراحی وب سایت اصفهان که واکنش گرا هستند را در پیوند نمونه کارها مشاهده نمائید .

هنگامی که افراد به دنبال محصول یا سرویس ها موردنظر خود می گردند، به احتمال فراوان به سراغ اپلیکیشن دکان نمی روند و اکثر احتمال داراست که با مرورگرهای اینترنت کاوش نمایند . چه بسا در شرای کسی در App store به دنبال یک اپلیکیشن فروشگاهی عالی بگردد آشکار است که امکان ناکامی دادن رقبا در فی مابین حجم دوچندان بالای نرم افزار ها مضاعف ناچیز میباشد . شایان ذکر هست که گوگل به وب وبسایت های ریسپانسیو علاقه مند بوده و جایگاه SERP بالاتری به آنان می دهد .

تفاوت
وب سایت عکس العمل گرا و نرم افزار موبایل در
ادامه چند تفاوت اساسی و حیاتی وب سایت عکس العمل گرا و نرم افزار گوشی مطرح شده است:
یک وب تارنما واکنش گرا برای کلیه کاربران قابل دسترسی است . این وب وب سایت نیازی به دانلود یا این که نصب نداشته و نیز رایگان می‌باشند . صرف لحاظ از سیستم برهان به راحتی می بضاعت از یک وب تارنما برخورد گرا بر روی موبایل هوشمند به کارگیری نمود . اما فراموش نکنید که به اینترنت وابسته میباشد .
این سایت ها قابلیت به روز رسانی پشتیبانی و رفع خلل ها را به سهل و آسان دارند . برخلاف اپلیکیشن های موبایل، استفاده کننده نیازی به نصب ورژن جدید برای مشاهده تغییرات اینترنت سایت ندارد . در بخش اعظم موردها کاربران حتی متوجه روند بروز رسانی سایت ها نیز نشده و به سادگی می توانند از سایت به روز رسانی شده لذت ببرند . بروز رسانی یک سایت برای صاحب و مالک آن بی آلایش خیس و ارزان خیس می‌باشد .
اینترنت سایت عکس العمل گرا به صرفه تر از نرم افزار موبایل هست چرا که حتمی نمی باشد برنامه های سازگار با هر مدل موبایل و تبلتی را تولید کرد . همچنین هزینه های پشتیبانی و محافظت آن پایین تر و ارتقاء رتبه سئو آن هم معمولی خیس هست . با این وجود اینترنت وب سایت واکنش گرا نمی تواند کلیه نیازهای شما را براورده سازد .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۳:۳۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)