مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اندروید چه می‌باشد؟


استارت برنامه نویسی اندروید
برنامه نویسی اندروید
فصل اولیه
معرفی اندروید - Android
با پهنا یبگشسنبکسیبمک سرویس کلیه عزیزان، همانگونه که در بخش پیشگفتار جناب آقای مهندس شیدایی عزیز توضیح داده اند، انشالله درین زمان آموزشی که نزدیک 30 فصل خواهد بود کلیه مباحث مرتبط با برنامه نویسی اندروید را با به کارگیری از گویش برنامه نویسی Java باز نگری خوا هیم کرد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

همینطور لازم هست از کلیه دوستان عزیز خوبم در تیم Ably برای تولید این عصر آموزشی سپاس کنم.

در انتها این فصل با موردها زیرآشنا می‌گردد:

اندروید چه می‌باشد؟
ورژن های متفاوت و خصوصیت های آنان
معماری اندروید
اشکال وسایل که با اندروید فعالیت می‌نمایند
ابزار های برنامه نویسی اندروید
اجرای او‌لین برنامه کاربردی اندروید
به دنیا اندروید خوش آمدید!
اندروید چه می‌باشد؟
اندروید یک سیستم برهان تلفن همراه بر اساس ورژن ی تغییر تحول یافته Linux هست. که‌این سیستم دلیل از به عبارتی در آغاز با اسم اندروید بسط و فعال سازی شد. در سال 2005 طبق یک استراتژی برای ورود به بازار گوشی کمپانی گوگل، اندروید و ابزار های فعالیت با آن را ارائه اعطا کرد.

کمپانی گوگل می خواست که اندروید open source و free باشد, به این ترتیب طولانی تر کد های اندروید را ذیل open source Apache License, منتشر کرد به‌این مضمون‌ می باشد که هر کسی می‌تواند به سادگی سورس کد اندروید را به شکل بی نقص دانلود نماید و از آن استعمال نماید.علاوه بر این فروشندگاه (vendors) که عموما ایجاد کنندگان دشوار افزار می باشند می‌توانند تجهیزات مازاد را به اندروید بیشتر نمایند و اندروید منحصربه‌فرد خویش را همپا محصولاتشان به بقیه افراد رائه دهند.این عمل سبب ساز شد که اندروید بسیار سریع فراگیر و باب میل فروشندگان شود.

اکثری از موسسه ها زیر تاثیر این فرمان قرار گرفتند iPhone کمپانی apple ارائه شد برد بسیار بالای کسب کرد و سبب شد تحول بسیار بزرگی در صنعت تلفن همراه های هوشمند صورت دهد. برخی از موسسه ها مانند Motorola و sonny Ericson که سالیان سیستم های تلفن همراه خویش را داشتند پس از ارائه iPhone به دنبال رویکرد حلی بودند که تولیدات خویش را مجدد احیا سازی نمایند، که بخش اعظمی از شرکت های راه‌حل را در اندروید دیدند و منجر شد که این مجموعه ها مشقت بار افزار های خویش را مبنی بر اندروید ایجاد نمایند که‌این دستور منجر ساخت کارکشته و فراگیر شدن اندروید شد.

خصوصیت اصلی اندرید این هست که توسعه و گسترش برنامه های کاربردی یکدست شد و گسترش دهندگان اپلیکیشن صرفا کافی اپلیکیشن خویش را برای اندروید گسترش دهند و قابل انعطاف افزارشان توانمند خواهد بود که بر روی اکثری از وسائل (Device ) اجرا شود. دراین عالم تلفن های هوشمند برنامه های کاربردی مهم‌ترین نصیب در زنجیره پیروزی میباشند.در سود سازندگان وسائل متوجه شدند که شایسته ترین را برای به معضل کشیدن و یورش بردن به iPhone, اندروید است. اکنون تعداد فراوانی از برنامه های کاربردی را تماشا میکنید.

ورژن های متعدد اندروید
از هنگامی که اندروید برای او‌لین توشه ارئه شد ورژن های مختلفی از آن ارائه شد جدول تحت ورژن های متفاوت اندروید یار و همدم با اسم آن‌ها اکران میدهد.

اسم

مورخ ارائه

ورژن

9 February 2009

1.1

Cupcake

30 April 2009

1.5

Donut

15 September 2009

1.6

Éclair

26 October 2009

2.0/2.1

Froyo

20 May 2010

2.2

Gingerbread

6 December 2010

2.3

Honeycomb

22 February 2011

3.0/3.1/3.2

Ice Cream Sandwich

19 October 2011

4.0

Jelly Bean

June 2012

4.1 & 4.2

KitKat

03 September 2013

4.3

Android Lollipop

15 October 2014

5.0


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۱:۱۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)