مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

نکات اثر گذار در پباده سازی نرم افزار اندروید


نکات اثر گذار در پباده سازی نرم افزار اندروید


همانگونه که میدانید نرم افزار های اندروید امروزه از محبوبیت بالا و رو به پیشرفتی برخوردار میباشند و بخش اعظمی از دوستان خوب دوست داران قصد پباده سازی و ساخت نرم افزار اندروید را دارا هستند; امروز درین نوشته‌ی‌علمی کارایی داریم نکات مفید در پباده سازی نرم افزار اندروید را باهم نکته بینانه و جزء به جزء بازنگری کنیم.

یک نرم افزار اندروید برای پباده سازی و پیاده سازی، مسیر طولانی و لبریز فراز و نشیبی را در بر دارااست. وقتی که شما تمایل به پباده سازی یک اپلیکشن اندروید دارید، می بایست نخست یکسری اصول اساسی را راز لوحه کارتان قرار داده و همینطور بعضا از نکات مهم در‌این حوزه‌ را نیز به اعتنا رعایت فرمایید. در ذیل به شرح این نکات اساسی باهم خوا‌هیم پرداخت.

 طراحی اپلیکیشن در مشهد

1.خلاقیت در ایده و بضاعت و توان عملی کردن آن:

قبلی از انجام هرکاری در آغاز به یک ایده برای عملی کردن آن نیاز هست. پباده سازی نرم افزار اندروید نیز از این قائده مستثنی نخواهد بود. تحت عنوان قدم اولیه شما درین مسیر لبریز فراز و نشیب، شما بایستی نخست به یک ایده خلاقانه تصور کنید و حتی مهم خیس از آن، بتوانید ایده ی خودتان را از موقعیت تئوری به شکل عملی و کاربردی افزایش اعطا کرد.

در حالتی که شما با یک ایده ی منحصربه‌فرد و خلاقانه پا دراین مورد بگذارید، یک گام بلند به سمت انگیزه خویش نزدیک شدید. همان حتی شاید مهم‌ترین فعالیت برای ساخت یک نرم افزار اندروید نیز ایده ی خلاقانه باشد، به این دلیل که فارغ از یک ایده ی اختصاصی هرچه قدر هم که فرایند پباده سازی نرم افزار اندروید شما پیروزی آمیز باشد، گشوده هم در قضیه ایده به سد بزرگی خواهید خورد.

 

2.وجود تعامل بین نرم افزار و استفاده کننده:

هنگامی شما قصد پیاده سازی یک نرم افزار اندروید را دارید، می بایست بدین نکته دقت فرمایید که اولا بایستی بیشترین ربط را به موضوعی که شما در راز دارید داشته باشد و دستکم افزونگی در آن چشم نشود. یعنی استفاده کننده با نرم افزار شما بتواند حس راحتی و خرسندی نماید.

در وهله ی دوم، برای اینکه اپلیکشن اندروید شما بتواند بصورت کاربردی و مهم جلوه نماید، شما بایستی آن را به صورت تماما پویا و تعاملی پیاده سازی فرمایید. یعنی در مواقعی استفاده کننده بتواند اطلاعاتی را به نرم افزار شما بیفزاید و در عوض آن اطلاعاتی که برایش موءثر می باشد را کسب نماید. برای مثال در حیث بگیرید نرم افزار شما راجع به نام نویسی یک کالج باشد. فرض فرمایید که استفاده کننده میخواهد برای نام نویسی دروس خویش مبادرت نماید. در اینجاست که شما می بایست از ویژگی تعاملی در برنامه خویش استعمال کرده و استفاده کننده بتواند به سادگی در نرم افزار شما نام نویسی نماید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۸:۳۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)