مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

باز‌نگری نرم افزار پولیک ؛ طرحی برای کسب درآمد اینترنتی


باز‌نگری نرم افزار پولیک ؛ طرحی برای کسب درآمد اینترنتی (به یاور لینک و پیوند دانلود)
نرم افزار پولیک (Poulik) اپلیکیشنی میباشد که به ادعای آفریننده، بواسطه آن میتوانید به طور اینترنتی کسب درآمد فرمایید. پولیک بستری میباشد برای بازاریابی و فروش بسته‌های متفاوت بیمه‌ای، جنس و تبلیغات.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

پولیک یک شروع‌آپ میباشد که بواسطه یک اپلیکیشن درباره‌ی کسب و عمل اینترنتی کار می‌نماید. این اپلیکیشن با منفعت گیری از فضای اشتراک محتوا و سرویس ها گوناگون، برای او‌لین توشه میباشد که در مرز و بوم پباده سازی و پیاده سازی شده‌است. یوزرها آن میتوانند از روش فروش تولید ها و محصول‌ها و سرویس ها، تبلیغات و به اشتراک گذاری نرم افزار‌ها (App Sharing) کسب درآمد نمایند.


آنطور که در اینترنت‌تارنما قانونی این برنامه آمده میباشد با فعالسازی آن می‌اقتدار ضمن کسب درآمد از مزایایی مختص مانند یکسال بیمه حادثه ها و هزینه‌های غرامت و طبی به ترازو ۱۰ میلیون تومان منفعت‌مند شد. به دنبال با تکراتو یار و همدم باشید تا نرم افزار Poulik را آیتم باز‌نگری قرار داده و صدق و سقم گفته‌های سازندگان آن را محک بزنیم.

 

فعالیت با نرم افزار پولیک متعلق به روزگار و مکان وجود ندارد و می‌قدرت هر جا و در هر دوران از آن استفاده نمود. سازندگان آن داعیه می نمایند که هر شخص قادر است با استعمال از این برنامه هزینه‌های روان خویش را تامین نماید؛ آنان می گویند “پولیک درآمد ماهانه شمارا تضمین میکند.”


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۲:۵۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)