مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

ایجاد بازی اندروید با Unity یا این که Unreal engine


متاسفانه، جاوا نیز پاره ای پیچیده میباشد و این یک “لهجه اولیه” پهناور و همگی چیز تمام وجود ندارد. این چیزی میباشد که اصلی ترین بازدارنده را برای اکثری از اشخاصی که میخواهند با گسترش Android آغاز به عمل نمایند، ساخت می‌دهند. اندروید یک لهجه برنامه نویسی شی گرا با موضوعات حیران کننده مانند ساختارها، خطاهای مکان نما خالی و غیره میباشد. جاوا SDK را طولانی تر نمایید ! نو همگی چیز پیچیده خیس می گردد . بسط با استعمال از این مسیر همینطور نیاز به ادراک اساس ای از مفاهیم Gradle، مانند Manifest Android و XML داراست.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

این به آن معنی وجود ندارد که جاوا یک گویش بد میباشد – برخلاف آن این خطا میباشد که یک لهجه را بد بنامیم ، بلکه این پیچیدگی ها و اشتباهات ما را به یک کدنویسی نادر مشکل آراسته تشویق می‌کند. به همین استدلال بخش اعظمی از مردم به‌این برهان جاوا را دوسا دارا هستند و همینطور یکی گسترین ترین لهجه هاست که نسبتاً تمامی کاره میباشد. با اعتنا به جدول PYPL (محبوبیت گویش های برنامه نویسی)،جاوا دوست داستنی ترین لهجه برنامه نویسی فی مابین برنامه نویسان میباشد.

جاوا در حین یک‌سری سال قبل روز آپ دیت به قدرتش افزوده گردیده . خصوصیت هایی مانند پباده سازی بصری و سیستم پیشنهادات و کامل شدن کد سبب ساز می‌شود که پردازش یکنواخت روشن خیس باشد، در حالی که خصوصیت های توسعه یافته و قدرتمندی را مدام در مشت گسترش دهندگان قرار داده از پاراگراف ذخیره سازی ریلکس و اجرا سهل و آسان. بنابر این ارزشش را دارااست بخاطر کلیه این مزیت ها رنج هایی را هم به جان بخریم به هرحال برنامه نویسی خواه ناخواه پیچیده میباشد.

پس توصیه می‌کنیم در صورتی به‌دنبال کسب تجربه میباشید و در اولِ منش میباشید و می خواهید یک برنامه معمولی پباده سازی نمائید و تجربه کسب نمائید یا این که یک بازی بی آلایش پیاده سازی نمایید بروید به سراغ گویش هایی که پیچیدگی کمتری دارا هستند و پس از کسب تجربه به سمت جاوا برگردید . این شایسته ترین رویه میباشد ..

 

کوتلین – Kotlin

Kotlin جدیدا تحت عنوان گویش قانونی “دیگر” برای توسعه و گسترش اندروید به میدان رقابت برگشته میباشد. برخی از گمانه زنی ها نشان می‌دهد که‌این لهجه داراست تخت گاز خویش را بالا میشکد و احتمالا به لهجه دوم برنامه نویسی اندروید تبدیل می‌شود.

همانند جاوا، Kotlin در ماشین مجازی جاوا اجرا می‌گردد. این نیز با جاوا به طور کامل سازگار میباشد و در اندازه فولدر ها به‌تدریج یا این که ارتقا نمی یابد. تفاوت این لهجه با جاوا درین میباشد که کوتلین نیاز به کمترین ورقه “دیگ بخار” ( به معنای پیچیدگی ) داراست، این به‌این معناست که‌این یک سیستم بی آلایش خیس و آسوده خیس برای قرائت میباشد. همینطور خطاهایی مانند Null point exception و Excuses را برخلاف اندروید استدیو ( جاوا ) ندارد. به صورت خلاصه، درصورتی که تنها در حالا یادگیری برای بسط برنامه های آندروید برای اولی توشه می باشید، Kotlin عالی میباشد.

به این ترتیب Kotlin بی تردید یک نقطه استارت سهل خیس برای مبتدیان میباشد و این حقیقت که هنوز میتوانید از اندروید استودیو استعمال فرمایید پابرجا میباشد. با این وجود هنوز هم معمولی وجود ندارد بگوییم یکی‌از گویش های زیرا C # با Unityساده خیس می‌باشند، و پشتیبانی از این گویش ها کار کشته وجود ندارد.

با این هم اکنون، Kotlin مسلما می بایست بررادار انگیزه شما باشد و می‌تواند نقطه ورود آسوده خیس به مراحل گسترش اندروید مطلوب باشد. شاید روزی در موضع نخستین گوگل قرار بگیرد پس کولتین را یادبگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۴:۱۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)