مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

دلیل پیوند محکم این سه اپلیکیشن با کاربرانش چیست ؟!


بعضا از نرم افزار ها به قدری به محبوبیت رسیده اند که دیگر فقط از هم اکنون سرگرمی بیرون گردیده و به بخشی از شغل های معاش روزانه کاربرانشان تبدیل گردیده‌اند و حتی حجم عظیمی از بیزینس ها و کسب و شغل های کودک مبنی بر کار در‌این نرم افزار ها به توفیقات اکثری دست یافته اند.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

 

اگرچه که درین روز ها شاهد معرفی نرم افزار ها و بازی های بیشماری در گوگل پلی و دیگر استورهای اندروید هستیم امّا بعضی از نرم افزار ها به قدری به محبوبیت رسیده اند که دیگر فقط از حالا سرگرمی بیرون گردیده و به بخشی از شغل های معاش روزانه کاربرانشان تبدیل گردیده‌اند و حتی حجم عظیمی از بیزینس ها و کسب و شغل های طفل بر اساس کار درین نرم افزار ها به توفیقات اکثری دست یافته اند. بخصوص شبکه های عمومی و مسنجرها به شدت موردپسند بوده و اکثری از یوزرها ساعت‌ها از دوران خویش را روزمره صرف عمل در آنان می‌کنند.

به‌دنبال یک‌سری نرم افزار کاربردی که هر استفاده کننده اندرویدی با آن راز و عمل داراست را آیتم باز‌نگری قرار می دهیم.


1 - تلگرام

مسنجرهای کیفیت عالی و مالامال تجهیزات متعددی این روز ها قابل دانلود و نصب می‌باشد امّا تلگرام به نترسی اولی مسنجر فرنگی ایرانیان هست که که میلیون ها استفاده کننده بامسئولیت دارااست که در هر قوانینی مایل به رخنه‌ آن نیستند. آسانی و زیبایی رابط کاربری، امنیت بالا و تجهیزات فوق العاده تلگرام تبدیل به هم پا دائمی یوزرها اهل ایران نموده است. با وجود مسنجرهای بی شمار اهل ایران و فرنگی که تا به اکنون معرفی شدند ایرانیان سال هاست که تلگرام را تحت عنوان امین خویش برگزیدند و حتی بعد از غربال شدن این اعتماد و محبوبیت تلگرام میان مردم از در میان نرفته میباشد.
تلگرام به نترسی یک کدام از شایسته ترین پیام رسان های الان عالم با تجهیزات عالی می‌باشد. شرکت تلگرام قابلیت به کار گیری به طور کامل بدون پول فارغ از کوچکترین تبیلغ آزاردهنده و چت و تماس بدون‌پول، ارسال عکس ها ، کلیپ و هر دسته فایلی را به راحتی برای یوزرها خویش آماده کرده است.
در صورتیکه علاقمند به رئیس و داشتن یک شبکه با مورد مدنظرتان میباشید می توانین به آسانی و به طور به طور کاملً بدون‌پول مبادرت به تولید شبکه در تلگرام برای خویش فرمایید و به جذب ممبر برای آن و انجام عمل های مدنظرتان در شبکه منحصربه‌فرد خودتان بپردازید. از پاراگراف ورژن های غیر قانونی و دوستداشتنی تلگرام که علاقه مندان متعددی دارا هستند می شود به موبوگرام ، تلگرام طلایی و هاتگرام اشاره کرد. با دانلود تلگرام و نصب آن از گوگل پلی خیالتان از بابت تقلبی نبودن ورژن ای که نصب می‌کنید آسان خواهد بود.


2 - واتساپ

واتساپ پرکاربرترین و شلوغترین مسنجر یا این که به اصطلاح پیام رسان شرایط کنونی جهان با بیش تر از یک میلیارد استفاده کننده میباشد. واتساپ هم همانند تلگرام دوست داران متعددی در جمهوری اسلامی ایران داشته و داراست. قابلیت و امکان ارسال اشکال پیام ها در واتس اپ قابلیت و امکان پذیر میباشد و همینطور پیام ها در‌این پیام رسان در شبکه های امن و رمزگذاری گردیده منتقل میگردند و امنیت و اطراف فردی شما محافظت هست.
رابط کاربری بی آلایش و زیبایی دارااست که به آسانی حتی‌د‌ر تجربه ی نخستین به کار گیری از واتساپ به طور کامل با آن شم راحتی خواهید داشت. قابلیت ارسال سریع و بدون‌پول بی غایت پیام در فرمت های متعدد تکست، تصاویر، ویدیو، آهنگ و ... در قدم ابتدا مختصر و مفیدترین توضیح برای واتساپ میباشد. هر آنچه در تلگرام می بینید در واتساپ هم خواهید یافت.

شایسته ترین منبع دانلود واتساپ گوگل پلی استور است تا از بابت آلوده و کثیف نبود و اصلی بودن ورژن مطمئن باشید. قابلیت تولید مجموعه و همچنین قابلیت قرار دادن استاتوس که در واقع شبیه آن را می اقتدار در استوری اینستاگرام می قدرت روئت کرد از سایر قابلیت و امکان های واتس اپ به حساب می آید.
واتساپ برای به کار گیری در تمام پلتفرمها از گزاره اندروید، آی وی اس، ویندوز و ... فارغ از هیچ مشکلی شایسته ترین کارایی را دارد.

واتس اپ مبنی بر آمارهای قانونی در گوگل پلی بیش تر از 1 میلیارد توشه تا به هم اکنون دانلود گردیده که نشان محبوبیت بی سابقه آن داراست. یکی مهمترین و کاربردی ترین بخش واتساپ قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویر مجانی و با با کیفیت با دوستانتان در جای جای ای از عالم فارغ از هیچگونه محدودیت و هزینه ای هست.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۲:۵۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)