مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

سرعت لودینگ نرم افزار


۱- سرعت لودینگ نرم افزار
وقتی که نرم افزار شما استارت به اجرا شدن می‌نماید، بایستی یک سری فولدر برای استارت فعالیت خویش بارگذاری و بارگیری نماید همین فرمان منجر کندی سرعت لودینگ می‌گردد. یکی راه و روش های کاهش سرعت معدود کردن حجم پوشه های موجود هست البته مهمترین مساله مدل لهجه برنامه نویسی اپ می‌باشد که بسیار قادر است بر روی سرعت موءثر باشد به طور کلی نرم افزار هایی که با سیستم نیتیو برنامه نویسی گردیده باشند از لحاظ سرعت بسیار بالا و قوی می باشند. شاید ندانید ولی سرعت بالا برای تولید نرم افزار فروشگاهی و یا این که هر اپ دیگر بسیار حیاتی میباشد چون در فیس تاخیر زیاد در اپ یوزرها تخت گاز نرم افزار را سوراخ می‌کنند. برای فهم بهتر این قضیه نوشته‌ی‌علمی شایسته ترین خصوصیت های تولید نرم افزار اندروید و ios بی نقص این مساله را گزینه بازنگری قرار داده میباشد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

۲- داشتن سرور توانمند
اکثری از اشخاص برای ایجاد نرم افزار فروشگاهی خویش از هاست به کارگیری می نمایند البته می بایست همین جا تذکر کنم در رخ استعمال از یک سرور کار کشته سرعت گشوده شدن اپ نسبت به هاست بسیار بالا می رود. علاوه بر این پشتیبانی قادر از اپ شما به شما برای سعی بهتر نرم افزار یاری می‌کند و سرعت اجرای راهبرد ها را نیز ارتقاء می‌دهد.

۳- تعیین سایز فونت مطلوب
نامناسب بودن سایز فونت و یا این که استعمال بیشتراز حد از فونت های پهناور در اپ منجر می گردد دیده ببیننده خسته شود و استفاده کننده اطراف نرم افزار را به‌سرعت سوراخ نماید.

۴- تولید رابط کاربری ماهر
می بایست در ایجاد نرم افزار فروشگاهی تمام سعی خویش را بکار ببندید که استفاده کننده شم راحتی داشته باشد. از پاراگراف تاجایی که ممکن میباشد اخذ ازلاعات از استفاده کننده را به دست‌کم برسانید. به عنوان مثالً داده ها غیر ضروری معدود اهمیت را طلب نکنید (کد پستی، نشانی دفتر کار و…) بهتر میباشد از Validation ها به کارگیری فرمایید. این فعالیت سبب می‌گردد فارغ از کوچکترین غلط داده ها گزینه نظرتان را اخذ فرمائید.همینطور می بایست فضا اپ تماماً معمولی و قابل ادراک برای استفاده کننده باشد و به راحتی بتواند با اپ رابطه برقرار نماید. . بایستی یوزرها فارغ از گذراندن آموزشی بتوانند با نرم افزار عمل نمایند و از بخش های متعدد آن به صحت به کارگیری نمایند. در یک رابط کاربری ماهر بایستی دربین مفاهیم و ظواهر برنامه به طور عالی تناسب برقرار گردیده باشد.

۵- به کار گیری ی مطلوب از تصاویر
استعمال ار افکت های پیچیده و نا مرتب علاوه بر پرتاب کردن حواس استفاده کننده نرم افزار شمارا از نگاه قابل انعطاف افزاری سنگین مینماید. شایسته ترین راه‌حل برای اکران مطالب مهم اسستفاده از تصاویر میباشد. پژوهش ها نشان داده میباشد یوزرها تصاویر را طولانی تر از متن ها ترجیح میدهند. از این رو بهتر میباشد مطالب خویش در نرم افزار را به صورت تصویر اکران دهید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۸:۰۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)