مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

داشتن یک مجموعه بازاریاب کار کشته


از کدهای سایر افراد استعمال نکنیم

برنامه نویسان بایستی از ضوابط پیروی نمایند و به طور رسمی عمل خویش را ابتدا نمایند. به کار گیری از کدهای دیگر توسعه و گسترش دهندگان، برای یادگیری بسیار خوب میباشد اما به عمل بردن آن و اسکن کردن کدها، شمارا از برنامه نویسی بدور خواهد کرد. گهگاه بعضی گمان می نمایند که کسی متوجه کارشان وجود ندارد و با کدهای توسعه و گسترش دهندگان دیگر، خویش را یک بسط دهنده معرفی می‌کنند. در حالی که نرم افزار های اندروید نیز مانند کلیپ های یوتیوب میباشد و نمیتوان به تکثیر یک نرم افزار نسخه برداری گردیده پرداخت.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

داشتن برنامه ای متعدد

انگیزه برنامه نویسان و توسعه و گسترش دهندگان، انجام یک عمل پهناور در گسترش ی اندروید میباشد و برای این فعالیت بایستی دست از طرح های تکراری بردارند و به تامل طرح های جدیدی برای نیاز های یوزرها باشند؛ ضمن اینکه طرح های تکراری برای برنامه نویس خسته کننده خواهد بود و شوق و اشتیاق اورا نسبت به کارش معدود می‌نماید. در فیض به تاءمل طرح های یگانه و گوناگون باشید تا لحاظ یوزرها را به خویش جلب نمایید و نیازشان را برطرف فرمایید.

 

داشتن یک مجموعه بازاریاب کار کشته

شاید تصور کنید که‌این شیوه تفکر نادرست میباشد اما بعداز کسب علم برنامه نویسی، بایستی اطلاعاتی درباره‌ی بازار و بازاریابی بدست بیاورید. بایستی بدانیدکه چه چیزی در آینده گزینه استعمال ی یوزرها یا این که بازار قرار می‌گیرد. و برای تبدیل شدن به یک توسعه و گسترش دهنده ی چیره، نیاز به مخلوط برنامه نویسی و بازاریابی دارید.

یادگیری کاوش در اینترنت

هر توسعه و گسترش دهنده ای در مواقعی که با خلل یا این که خطایی روبرو می گردد و به سراغ کاوش در اینترنت میرود تا رویه حلی برای مشکلش پیدا نماید. در سود می بایست طرز ی درست کاوش را بدانید تا سود ی نیکی اخذ فرمایید. ما سفارش می کنیم تا برای اخذ جواب مطمئن، جستجوی خویش را به طور انگلیسی انجام دهید و در تارنما های پرسش و جواب، شایسته ترین نتایج را اخذ فرمائید.

در مجموعه های برنامه نویسی عضو گردید

مجموعه هایی که در آن گسترش دهندگان همیشه درگیر تبادل داده ها و پرسش و جواب میباشند؛ امداد متعددی برای اشخاص تازه کار خواهد بود، چرا‌که مطالب مطرح گردیده در‌این تیم ها، برای شما نیز اثرگذار و کاربردی خواهد بود؛ در واقع داده ها مرتبط با برنامه نویسی همیشه در ذهنتان مرور خواهد شد.

کنار هم قرار به دست آوردن همگی این مورد ها به شما امداد می نماید تا تبدیل به یک گسترش دهنده ی اندروید گردید و به طور ماهر به آن بپردازید. در فیض در صورتی شما هم می خواهید جزو گسترش دهندگان اندروید باشید این نکات روایت شده را در حیث بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۸:۰۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)