مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

زمانه مطلوب برای پست گذاری در لینکدین


زمانه مطلوب برای پست گذاری در لینکدین
با دقت به آمارهای به دست آمده شایسته ترین ایام برای پست گذاری در لینکدین روزهای کاری میباشد. روز ها و سا‌عتها کاری بالاترین راندمان را در لینکدین دارا هستند. شبکه‌های‌اجتماعی لینکدین از حیث 93 درصد از بازاریاب ها شایسته ترین کانال اجتماعی در عرصه B2B هست. شایسته ترین روزگار در زمان روز برای پست گذاشتن فی مابین ساعتهای 6 تا 7 صبح و نیز 5 تا 6 بعدازظهر میباشد. فی مابین ساعت 10 تا 11 نیز بیشترین واحد سنجش کلیک روی پست ها انجام می‌شود. همانگونه که میدانیم لینکدین یک کانال اجتماعی کاری میباشد و بیشترین مخاطبین آن نیز شغل ها و کسب و شغل های متفاوت میباشند بدین ترتیب بیشترین عمل در‌این شبکه‌های‌مردمی روزهای کاری رخ میگیرد.

  طراحی اپلیکیشن در مشهد

دوران بندی مطلوب برای پست گذاری در تلگرام
روش پست گذاری در تلگرام نیز تا حدودی شبیه اینستاگرام میباشد. برای هر که شبکه تلگرام دارااست شناسایی روزگار مطلوب برای درج پست بسیار مهم میباشد. برای به کارگیری از امکان روزگار بندی در تلگرام می اقتدار از ربات هوشمند بات فادر (BotFather) به کار گرفت. این ربات به وسیله تلگرام در مشت یوزرها قرار داده شده‌است تا بتوانند به وسیله آن ربات های یگانه خویش را بسازند. برای ایجاد ربات فردی خویش با به کار گیری از آیدی BotFather@ وارد ربات ذکر شده می‌شوید.

داده ها داده گردیده دراین نوشته ی علمی با اعتنا به سا‌عتها کاری در کشورمان کشور‌ایران تهیه شده‌است. براین اساس برای کسب شایسته ترین فیض از درج تبلیغات در شبکه های عمومی در عرصه بازاریابی اینترنتی و اینترنت برندینگ بهتر میباشد زمانه پست گذاری برای مخاطبین خویش را رئیس و روزگار بندی فرمائید. و با اعتنا به مشغله کاری مخاطبین خویش در ساعتها فراغت آن‌ها و دوران هایی که بیشترین کاربری را دارا‌هستند پست های تبلیغاتی خویش را درج کنید.

دوران بندی پست ها در شبکه‌های‌اجتماعی برای خودداری از نشر هم زمان یکسری پست و آپدیت رسانی صفحه های شبکه های عمومی در طول هایی که ادمین آنلاین وجود ندارد می‌تواند بسیار مطلوب باشد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۴:۴۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)