مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

مزیت ها و معایب سایت ریسپانسیو


امروز با دقت به ترازو به کارگیری یوزرها از تلفن همراه برای انجام شغل های روزانه از قبیل کاوش در اینترنت ، خرید فرآورده و سرویس ها ما یحتاج خویش داشتن وبسایت مطلوب و داشتن نرم افزار موبایلی برای ارائه سرویس ها به یوزرها امری مهم و اثر گذار برای بهبود کسب و فعالیت است . امروزه برای هر شغلی لازم میباشد تا ورژن موبایلی برای یوزرها خویش پباده سازی کنید. پباده سازی ورژن موبایلی را می شود به دو چهره طراحی وب سایت به طور ریسپانسیو یا این که واکنشگرا با امکان سازش با تلفن همراه و طریق دوم ایجاد برنامه گوشی برای سیستم های متفاوت در حیث گرفت. درین نوشته‌علمی ما این دو طرز و مزیت ها و کمبودهای هر دو را بیان می‌نماییم.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

مزیت ها و معایب سایت ریسپانسیو
طراحی وب سایت ریسپانسیو یک راه و روش مطلوب جهت حضور در گوشی می‌باشد چون فقط با یک در دست گرفتن پانل کافی میباشد مطالب وبسایت موبایلی و کامپیوتری خویش را آپدیت رسانی کنید. همینطور لازم وجود ندارد برای هر سیستم ادله موبایلی یک اپلیکیشن غیروابسته بنویسید . یک عیب مهم که وبسایت سازگار با گوشی داراست آن میباشد که در حالتی که که وب استفاده کننده متصل نباشد استفاده کننده کارکشته نخواهد بود محتوای وبسایت را مشاهده کند.

مزیت ها و معایت برنامه تلفن همراه
شایسته ترین نحوه برای اینکه یوزرها شما و مشتریان شما به آسانی بتوانند به داده ها و سرویس ها شما دسترسی داشته باشند ، داشتن یک نرم افزار اندروید است . امروز بخش اعظمی از اینترنت سایتها و شرکتها مبادرت به ارائه نرم افزار های اندرویدی و ios برای سایت و سرویس ها خویش می‌نمایند..ارائه چنین اپلیشکیشن هایی تاثیر بسزایی در رویش کسب و عمل و جذب یوزرها نو دارااست . . مزیت برنامه موبایلی عدم نیاز آن به وب میباشد و استفاده کننده توانا خواهد بود فارغ از نیاز به وب مطالب شما‌را مطالعه کند. با داشتن چنین نرم افزار هایی ، یوزرها می توانند بسیار معمولی با شما رابطه برقرار نمایند ، تولید ها و سرویس ها شما رو مشاهده نمایند و توصیه خرید خویش را انجام و پرداخت انلاین کنند .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۲:۴۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)