مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چه گونه از نرم افزار گرادینت Gradient


چه گونه از نرم افزار گرادینت Gradient استعمال کنیم تا بدانیم مشابه کدام سلبریتی هستیم؟! محاسبه و انتقاد نرم افزار گرادینتتوسط علیرضا مجیدی۲۸ مهر ۱۳۹۸بدون بینش

طراحی اپلیکیشن در مشهد

بر پایه ی شواهدی که‌این ایام در کانال‌های اجتماعی میبینیم می بایست به‌تدریج نرم افزار صورت‌اپ FaceApp را فراموش کنیم، به این دلیل‌که روزهای سروری نرم افزار جدیدی فرارسیده میباشد!

رخ‌اپ، اپلیکیشنی جنجالی بود که با امداد فناوری هوش تصنعی و مصنوعی، می‌توانست فیس شما‌را در هنگام پیری و سالخوردگی به شما نشان بدهد و یا این که چهره یک مرد را به طور یک زن تبدیل نماید و برعکس.

ولی یک سری هفته پیش یک نرم افزار به وسیله کمپانی Ticket To The Moonوارد گوگل پلی و اپ استور اپل گردیده که به ویژه درین یک هفته خیلی داد و فریاد به پا کرده. نام این نرم افزار گرادینت Gradient میباشد.

پایگاه کمپانی خالق این نرم افزار در دلاویر ایالات متحده میباشد. ولی مسئله بدین آسانی وجود ندارد و باز‌بینی بیش تر نشان می دهد که کمپانی چینی Meihua Capital Partners بیشترین سرمایه‌گذار این موسسه ظاهرا آمریکایی میباشد.

خرید کتاب با ۱۰٪ تخفیف(کلیه کتاب‌ها)
گرادینت در واقع یک نرم افزار سلفی میباشد و به یاری هوش تصنعی و فناوری‌های زیباسازی اذن بازنویسی عکس‌های سلفی را میدهد، برای مثال به امداد آن استفاده کننده میتواند چشمانش را درشت‌خیس نماید و لبش را پررنگ‌خیس نماید یا این که تون رنگ پوستش را تغییر و تحول بدهد یا این که رنگ گیسو دیگری تعیین نماید.

البته دیدنی‌ترین بخش نرم افزار گرادینت Gradient، بخشی میباشد که به استفاده کننده می گوید که مشابه کدام انسان دارای شهرت یا این که سلبریتی میباشد!

در گوگل پلی این نرم افزار بیش تر از یک میلیون توشه دانلود گردیده و اینستاگرام هم مالامال گردیده از عکس‌هایی با هشتگ Gradient که در آن یوزرها سلیقه‌زده می گویند که مشابه کدام سلبریتی میباشند.

چطور نرم افزار گرادینت Gradient را دانلود کنم و از آن به کار گیری کنم؟
دانلود نرم افزار گرادینت Gradient برای یوزرها iOS

دانلود نرم افزار گرادینت Gradient برای یوزرها اندروید

بعداز دانلود، شما عکسی دلخواه از خودتان یا این که هر دوست یا این که فرد دیگری میتواند آپلود نمائید، برنامه کاوش می‌نماید و مشابه ترین عکس را پیدا می نماید. نرم افزار برای اینکه بر لطف عمل اضافه کند سیر دگردیسی عکس شما به عکس سلبریتی را در قالب یک‌سری عکس نشان می دهد.

 

ناگهان اعلام میگردد که شما مشابه یک سلبریتی میباشید. درصورتی که از سلبریتی‌ای که به زعم برنامه، مشابه وی میباشید، خوشتان نمی‌آید، میتوانید مجدد مبادرت فرمائید. جذاب میباشد که در حالتی که از نرم افزار مجدد مراد شود که به عبارتی عکس را تست فرمایید، توشه دوم و بارهای دیگر، هر توشه فیس استفاده کننده را مشابه یک سلبریتی دیگر گزینش می‌نماید.

همان، همت و ترازو اعتنا نرم افزار به هیچ عنوان بالا وجود ندارد. اکثری از یوزرها هم از همین راضی نیستند و می گویند که اگر انتظار یک چهره‌اپ دیگر را داشتند و می‌خواستند یقین نمایند که هوش تصنعی متحیرشان خواهد کرد، سرخورده گردیده‌اند. به عنوان مثال استفاده کننده مردی گفته که در حالتی‌که صورتی به طور کامل مردانه با آرواره پر رنگ مربعی و ریش داراست، گرادینت او‌را مشابه یک خواننده زن می داند میباشد!


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۴:۳۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)