مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

نرم افزار معروف موبایل


در‌این نرم افزار ترازو امنیت مسیرها، ترافیک جاده ها، گودی ها و چاله هایی که ممکن میباشد در آن مسیر وجود داشته باشند برای شما نشان داده خواهند شد. هزینه این نرم افزار حدود 99/29 دلار در سال میباشد. حتی به طور آفلاین می‌توانید از نقشه های مسیریابی که‌این نرم افزار در دست تلفن همراه شما قرار میدهد استعمال نمائید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نرم افزار Google Play
در حین مهاجرت جاده ای و یار با خانواده، ممکن میباشد شما دوست داشته باشید موسیقی و آهنگ گوش نمائید، فیلم مشاهده کنید، بازی رایانه ای انجام دهید؛ علاوه بر این ها هر مقاله هنری و درگیر کننده را که بخواهید می‌توانید در نرم افزار Google Play پیدا فرمایید. بخش اعظمی از برنامه های اجرای موسیقی، کنسرت ها، ارکست ها درین نرم افزار سرویس ها وارد می کنند.

برای استعمال بدون‌پول، این نرم افزار تبلیغات خویش را فعال نگه می‌دارد البته در حالتی‌که دوست دارید از این تبلیغ های مزاحم خلاص گردید، میتوانید هزینه ای را به طور ماهیانه پرداخت نمایید و به راحتی و سوای مزاحمت، موسیقی های موردعلاقه خویش را گوش دهید. همینطور میتوانید دیگر نرم افزار های مهاجرت را نیز از این برنامه دانلود فرمایید و از آن‌ها هم به کار گیری فرمایید.

نرم افزار Audible
در سفرهای جاده ای برای خیلی از راننده ها اتفاق افتاده که در زمان رانندگی چرت بزنند. یکی‌از شیوه های دیدنی و بسیار مؤثر برای دوری از این رخداد، گوش دادن به کتاب های صوتی با استعمال از Audible میباشد. در اولی به کارگیری از Audible، شما میتوانید از زمان 30 روزۀ مجانی آن استعمال نمائید. بعداز این مقطع برای استعمال دوباره می بایست در هرماه 95/14 دلار بپردازند.

در‌حالتی که شما نمی‌خواهید برای کتاب های صوتی خویش پول پرداخت فرمایید، در این‌حالت میتوانید در حین هجرت، به کتاب های صوتی تولیدشده بوسیله کتابخانه های محلی که به طور مجانی عرضه میشوند، گوش نمائید. گوش کردن به یک کتاب صوتی در زمان مسافرت جاده ای می‌تواند یک منش عالی برای درگیر شدن در هنگام رانندگی باشد، شاید چیز جدیدی یاد میگیرید و یا این که اذن دهید تخیل شما رویش پیدا نماید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۸:۵۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)