مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

بارکدها و کدهای QR را بخوانید


بارکدها و کدهای QR را بخوانید

طراحی اپلیکیشن در مشهد


دوربین تلفن همراه‌های اندرویدی می توانند بارکدها را نسخه برداری نمایند، آن ها را بخوانند و کدهای QR را به داده ها قابل تعبیروتفسیر تبدیل نمایند. شاید در قبلی کالاهایی خریداری کرده‌اید و در پشت تولید ها مشاهده کرده‌اید که از شما می خواهند کد مربوطه را نسخه برداری نمائید تا داده ها بیشتری به دست آورید یا این که اتصال به دستگاه به صدق انجام ‌شود. به‌طور نمونه در برخی از دوربین‌های پایین کانال دی‌لینک و پیوند بایستی از روش دوربین تلفن همراه کد QR را کپی فرمایید تا موبایل بتواند با دوربین زیر کانال رابطه برقرار نماید. این داده ها صرفا هنگامی‌که یک دستگاه بارکدخوان در دست داشته باشید قابل تعبیر می‌باشند، البته موبایل‌های هوشمند اذن میدهند بارکدها و کدهای QR را نسخه برداری فرمائید.

4>>> به‌کارگیری فلاش دوربین را به دست‌کم برسانید
برخی از یوزرها فلاش دوربین موبایل اندرویدی را به صورت دایم در شرایط مدام پر‌نور قرار می دهند و تصور می نمایند هنگامی که فروغ بیشتری ساطع شود، کیفیت تصاویر بهتر می شود، ولی این نگرش خطا میباشد و فیض معکوس دارااست. فلاش فقط برای مواردی میباشد که فروغ و روشنایی محیطی نادر میباشد و قرار میباشد نوروفروغ پیکان جایگزین فروغ طبیعی یا این که حتا فروغ و روشنایی اتاق باشد. عکس‌برداری با نشانه گر سبب ساز می‌گردد لکه‌های نوری نا مطلوب در تصویر تولید شود و تعادل در بین سایه‌ها از بین برود. صرفا در اطراف‌هایی که فروغ و روشنایی یه خرده دارا‌هستند از فلاش به کارگیری فرمائید، ولی پیش از فعال کردن مکان نما اطمینان نتایج نمایید پر‌نور کردن پیکان به عکس‌برداری یاری می نماید. به عبارت دیگر، پیکان می بایست نهایی چاره برای حل نقص‌ باشد و نباید تحت عنوان جایگزین فروغ طبیعی یا این که حتا نوروروشنایی اتاق در حیث گرفته شود.

5>>> تصاویر HDR بگیرید


با به کارگیری از خصوصیت HDR دوربین تلفن همراه میتوانید عکس‌هایی با با کیفیت و با حداکثر جزئییات ممکن تهیه و تنظیم نمائید. خصوصیت HDR اصولا تعدادی عکس از یک صحنه میگیرد و آن گاه از مناطقی که شایسته ترین کیفیت نورپردازی دارا هستند به کارگیری می کند تا یک تصویر ایده‌آل تولید شود. بیش تر تلفن همراه‌های نو اندرویدی به‌طور پیش‌فرض این خصوصیت را دارا هستند، ولی در حالتی که دوربین موبایل شما فاقد چنین خصوصیت میباشد می بایست از برنامه‌های ثالث دوربین که خصوصیت HDR را ارائه میکنند به کار گیری نمائید.

6>>> نگاتیوهای دیرین را دیجیتالی فرمایید
در شرایطی‌که عکس‌های نگاتیو کهن دارید و میخواهید آن‌ها‌را دیجیتالی نمایید یا این که صرفا میخواهید آنان‌را ملاحظه کنید، دوربین موبایل شایسته ترین ابزار در دسترس میباشد. افکت نگاتیوی که باطن برنامه دوربین جای دارد اذن می دهد تصاویر باطن نگاتیوها را به صورت تمام رنگی ملاحظه کنید. صرفا کاری که می بایست انجام دهید این میباشد که نگاتیو را مقابل یک چراغ پر‌نور و لنز دوربین قرار دهید. وقتی که غربال نگاتیو باطن برنامه موبایل را پر‌نور کردید، یک تصویر تمام رنگی را مشاهده میکنید. ولی نباید انتظار داشته باشید یک تصویر با با کیفیت اخذ فرمایید. اعتنا فرمایید از این طریق نمی‌اقتدار برای دیجیتالی کردن تصاویر در خانه با بالاترین کیفیت به کارگیری فرمایید. ولی تصویر رنگی که بدین طرز نشان داده می گردد کیفیت خیر داراست. در حالتی که به دیجیتال کردن نگاتیوها عشق دارید به یک سری ابزار مازاد نیاز دارید. برای دیجیتالی کردن نگاتیوهای سابق کیفیت خوب قابل پذیرش با استعمال از دوربین تلفن همراه‌های هوشمند می بایست از تکنیک DIY استعمال نمایید. در‌صورتی‌که دوربین موبایل فاقد غربال نگاتیو میباشد، برنامه‌هایی مشابه به Photo Negative Scanner: View & Convert color film تلاش خیر و خوبی در این مورد دارا هستند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۵:۲۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)