مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

مزیت‌های گسترش نرم افزار در بستر اندروید


مزیت‌های گسترش نرم افزار در بستر اندروید
اپن سورس بودن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

اندروید یک سیستم استدلال اپن سورس میباشد و از این رو برنامه نویس­ها هیچگونه نگرانی در رابطه خرید لایسنس یا این که دیگر ایرادات رسمی نخواهند داشت. حتی میتوانند از سورس­های اندروید مو جود در بازار برای سر مشق برداری فارغ از هیچ سیرتکامل زمینه خاصی به کارگیری نمایند. این موضوع به برنامه نویس و صاحبان کسب‌وکار به ارتقاء سرعت ایجاد نرم افزار امداد بخش اعظمی میکند.

رابط کاربری سفارشی گردیده

رابط کاربری نقش مهمی در برد یا این که باخت نرم افزار شما داراست. نرم افزار­های مبنی بر اندروید به راحتی قابل سفارشی سازی گردیده می باشند و از این رو مدیر آنان شل‌خیس میباشد. در واقع بایستی بدانید که گوگل تأکید متعددی روی این زمینه یعنی توصیه سازی رابط کاربری به مراد یاری به برنامه نویس ها برای تولید نرم افزار دلخواه کسب‌وکار خویش میکند. از این رو، این خصوصیت به برنامه نویس ها اذن تا بتوانند ایده‌های خویش را خیلی بهتر و سریع‌خیس روی نرم افزار ها اجرا نمایند.

سپرده گذاری معدود

از آن‌جا که اندروید اپن سورس میباشد، برنامه نویس ها در هنگام تولید نرم افزار­های بر پایه ی اندروید با کمترین نقص‌ و مانعی روبرو خواهند شد و همینطور در تولید نرم افزار ها هیچ هزینه‌ای برای برنامه نویس ها نخواهند داشت. هزینه‌های که شما برای نرم افزار می‌دهید، برای نیروی انسانی و دیگر سرویس ها مانند آزمایش و به کار گیری از بعضا المان‌های مختص میباشد. اما خویش برنامه نویس ها هم بایستی یک توشه هزینه نام نویسی برای توزیع نرم افزار بپردازند تا بتوانند برنامه را در هر دستگاهی به راحتی و سریع اجرا نمایند.

همینطور بخوانید : یادگرفتن کاهش حجم APK در اندروید استدیو
شبکه‌های فروش گوناگون

برخلاف دیگر برنامه‌ها، نرم افزار­های اندروید می توانند در بسترهای گوناگون قرار بگیرند و اجرا شوند. امروزه یک برنامه نویس اندروید گرفتاری این را ندارد که از چه بستری برای بازاریابی و توزیع نرم افزار خویش به کار گیری نماید. گوگلی پلی، بازار و دیگر برنامه‌ها، بسترهایی میباشند که صاحبان کسب‌وکار می توانند نرم افزار خویش را فارغ از هیچگونه دردسری و ریلکس به مراد معرفی و دانلود آن به وسیله یوزرها آپلود نمایند.

انطباق سهل و آسان و سریع

نرم افزار­های اندرویدی که با لهجه برنامه نویسی اندروید جاوا گسترش پیدا میکنند، دارنده کتابخانه بی نیاز به مراد ایجاد و توسعه و گسترش میباشند. امروزه استعمال از گویش برنامه نویسی جاوا به خواسته پباده سازی نرم افزار بیش تر از سایر گویش‌ها آیتم محبوبیت قرار گرفته میباشد و این زمینه به آن ها قابلیت و امکان به کارگیری از برنامه آخری را در همه بسترها میدهد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۸:۴۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)