مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

استعمال از تجهیزات گوشی


استعمال از تجهیزات گوشی
نرم افزار های گوشی قابلیت به کار گیری از تجهیزات گوشی مثل دوربین، لیست کانتکت ها، جی پی اس، ارتباط تلفنی و غیره را دارا‌هستند. آنان میتوانند از دوربین گوشی برای نسخه برداری بارکدها، از NFC برای پرداخت ها، از GPS برای اتصال به نقشه ها به کار گیری نمایند.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

همینطور در ماه های اخیر، شاهد بسط استعمال از حسگر اثر انگشت در دستگاه های گوشی هستیم که میتواند بوسیله نرم افزار های گوناگون گزینه به کار گیری قرار گیرد.

چنین امکاناتی، هنگامی که باطن یک نرم افزار به کار گیری میگردند، می‌توانند یک تجربه شادی بخش و تعاملی را برای استفاده کننده مهیا نمایند. همینطور این مشخصات می‌توانند واحد سنجش کارهایی که یوزرها بایستی انجام دهند را کاهش می‌دهند. مثلا یک نرم افزار بانکی ممکن میباشد لازم باشد که استفاده کننده عکسی از مدارک خویش را برای خزانه ارسال کند. در چنین حالاتی نرم افزار تلفن همراه می‌تواند قابلیت و امکان تصاحب کردن عکس با دوربین تلفن همراه و ارسال آن به خزانه را برای استفاده کننده آماده نماید.

۴- قابلیت و امکان دسترسی آفلاین و آنلاین
اگرچه نرم افزار ها برای انجام اکثر زمان ها کارهایشان ممکن میباشد به اتصال اینترنتی نیاز داشته باشند، همچنان می‌توانند محتوا و کارکردهای اصلی را در وضعیت آفلاین به یوزرها ارائه نمایند.

با یک تپ معمولی رو ورقه اکران تلفن همراه، قابلیت دسترسی آنی به داده ها باطن نرم افزار موجود هست. این را مقایسه نمائید با وب سایت که استفاده کننده می بایست به وب متصل باشد، مرورگر را گشوده نماید، روی نوار نشانی کلیک نماید، نشانی وب سایت ما‌را فارغ از غلط تایپ نماید و یکسری ثانیه طاقت نماید تا داده ها وب سایت از سرور به گوشی وی منتقل شوند. حالا در حالتی‌که وی از یک متن یا این که پوشه ویدیویی را بپسندد و بخواهد آن را بعدا مجددا مشاهده نماید، چه کارهایی بایستی انجام دهد؟

مجددا نمونه نرم افزار بانکی را در حیث بگیرید. این نرم افزار می‌تواند امکاناتی مثل به حساب آوردن مالیات، انتخاب مبلغ وام و قسط ها و ارائه محتوای آموزشی را در وضعیت آفلاین ارائه دهد.

۵- آزادی در پباده سازی
با تمامی پیشرفت هایی که در ساخت سایت انجام شده میباشد، سایت ها برای انجام بخش اعظمی از کارهایشان به مرورگر گوشی متعلق میباشند. این تارنما ها برای فعالیت کردن به دکمه های مرورگر مثل دکمه رجوع و برگشت، دکمه رفرش و نوار نشانی متعلق می‌باشند.

نرم افزار های گوشی چنین محدودیت هایی ندارند و می‌توانند کارکردهای متنوعی را بکار بگیرند بعنوان نمونه وضعیت های اشاره: tap, swipe, drag, pinch, hold

۶- سرعت طولانی تر
نرم افزار ها معمولا ۱٫۵ برابر سریع خیس از تارنما ها می‌باشند. نرم افزار ها داده را در خاطر تلفن همراه ذخیره می‌کنند و لذا در کسری از ثانیه میتوانند آن دیتا را فراخوانی نمایند. البته در تارنما ها، اطلاعات می بایست از سرورها استخراج شوند که ممکن میباشد از یکسری ثانیه تا چندین دقیقه بر حسب سرعت کانال و اندازه اطلاعات ارتفاع بکشد.

۷- برندینگ
نرم افزار تلفن همراه می‌تواند سفیر مارک شما باشد.

هر نرم افزار موبایلی بر حسب مارک کمپانی پباده سازی می‌شود و شما می‌توانید ظواهر نرم افزار خودتان را بر حسب دیده اندازی که برای کمپانی خودتان در لحاظ گرفته اید، پباده سازی نمایید.

هنگامی که کمپانی شما از تکنولوژی های روز مثل نرم افزار گوشی به کارگیری می‌کند، ناخودآگاه این شم را به مشتریانتان میدهد که شما یک کمپانی بروز، خلق کننده و نوآور می‌باشید.

نرم افزار شما مانند نیروی فروشی میباشد که ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته را فعالیت مینماید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دی ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۸:۰۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)