مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

PWA چیست و چرا باید به آن توجه کنیم؟

در سال 2016، برای اولین بار، تعداد یوزرها تلفن همراه از تعداد اشخاصی که از طریق کامپیوتر به وب دسترسی داشتند، پیشی گرفت . از آن مقطع تا به امروز، هیچ نشانه‌ای از اینکه این فرایند کند گردیده باشد دیده نمی شود .

تمامی افراد به دنبال چگونگی طراحی تارنما یا این که یک اینترنت اَپ میباشند که بیشترین سازگاری را با تلفن‌های یاور داشته باشد . Progressive Web App یا این که اینترنت اپلیکیشن پیشرو این قابلیت و امکان را به شما می‌دهد . در این مقاله به ارزیابی این مورد می پردازیم که PWA چیست، چه تفاوتی با تکنولوژی‌های دیگری نظیر AMP داراست و چطوری می‌توان از آن به کار گیری کرد . با ما یاور باشید و با این تکنولوژی نو آشنا شوید .

به کار گیری
از مضاعف تلفن یار و نرم افزار های موبایل مطالعات و تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد، اختلافی که فی مابین استفاده از اینترنت سایت‌ها یا این که وب اَپ ها و تلفن همراه وجود داراست روز به روز عمده می‌گردد و هر سال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا می‌نماید . برای اینکه بهتر این مورد را متوجه شوید، در اینجا فرایند این تغییرات را از سال 2016 تا 2017 و تنها در ایالت متحده آورده‌ایم .

pwa
1
این‌طور که استدلال‌ها نشان می‌دهد، تلفن همراه در در بین کل کاربران جهان محبوب‌تر از اینترنت میباشد .

pwa2

با
این توصیفات، بایستی از خودمان بپرسیم که چطور می‌توانیم تجربه استفاده از تلفن یار را بهبود دهیم؟ آیا وقتش رسیده که رابطه دوستانه‌ای با موبایل داشته باشیم؟
گوگل با معرفی برنامه وب اپلیکیشن پیشرو طراحی اپلیکیشن در مشهد در سال 2015 به این سوال‌های یوزرها پاسخ داد . بیایید ببینیم که آتی وب تلفن همراه با progressive web app چطور به نظر می‌رسد و چرا باید به این تکنولوژی نوین دقت داشته باشیم .

PWA
یا این که اینترنت اپلیکیشن پیشرو چیست؟ اینترنت اپلیکیشن پیشرو پلی میان اینترنت سایت‌های موبایل و اَپ های گوشی است . در توصیف راحت می‌توان PWA را یک اینترنت سایت تلفن همراه پیچیده که باطن یک پوسته اَپ قرار دارااست در حیث گرفت؛ البته در حقیقت، چیزهای بیشتری از این توصیف درباره PWA وجود داراست .در حقیقت، PWA تجربه‌هایی که یوزرها موبایل می خواهند داشته باشند را با تمام چیزهای خیر و خوبی که از یک برنامه گوشی که به رخ native دارند ارائه می کند .شما می توانید از یک اینترنت نرم افزار پیشرو انتظار داشته باشید که از این مورد ها تبعیت نماید .

UI
شبیه به اَپلیکیشن و ناوبری مناسب سرعت
بالای صفحات قابل
اطمینان بودن برگه
home screen فعال قابلیت و امکان
به کارگیری آفلاین تمام
ویژگی‌های تلفن همپا (مانند نوتیفیکیشن های فعال و حالت جغرافیایی) اینترنت سایت‌های متعددی می باشند که میتوانند از قابلیت و امکان اینترنت اپلیکیشن پیشرو به کارگیری کنند . جالب است بدانید که شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر قبلاً خودشان را به این شرایط تغییر و تحول داده‌اند .شرکت‌های رسانه‌ای مانند فوربس، سایت‌های املاک مثل Housing .com و سایت‌هایی که سرویس ها hospitality خدمت ارائه می نمایند مانند Ele .me هم در استعمال از PWA پیروز بوده‌اند .تجربه هر اینترنت تارنما در به کار گیری از PWA متعدد بوده، اما نتیجه‌ای که همگی آن ها گرفته‌اند یکسان میباشد . بازه لود سریع‌تر، رابط کاربری پیشرفته، به کار گیری آسوده و دسترس پذیری خوب PWA، چیزی می باشد که سبب ساز به جذب یوزرها عمده می گردد .

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۳:۳۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)