مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اپلیکیشن های جدید و کاربردی


Mimo: Learn to Code طبق آخری آمار ارائه گردیده، در درحال حاضر حاضر شمار برنامه‌نویسان فن‌ای در سراسر عالم به ۲۳ میلیون نفر می‌برسد و توقع می رود که تا پایان سال ۲۰۲۳ قریب به ۲۷ .۷ میلیون برنامه‌نویس داشته باشیم .

طراحی اپلیکیشن در مشهد
محبوبیت فزاینده برنامه‌نویسی در فی مابین مردم مسبب گسترش اپلیکیشن‌هایی گردیده که اصول انجام این فعالیت را به عشق و علاقه‌مندان فراگیری می دهند . Mimo: Learn to Code یکی از خوش‌تولید‌ترین آنان بود که در سال ۲۰۱۸ بخت تجربه آن را داشتیم .
با شبیه‌سازی داشبورد قابل انعطاف‌افزارهای برنامه‌نویسی، Mimo اصول و مقدمات گویش‌هایی نظیر پایتون، سویفت، سی اس اس، جاوا اسکریپت و . . . را با تمرینات همیشگی و موثر به عشق‌مندان فراگیری میدهد و تا روز جاری یکی از مفیدترین اپلیکیشن‌هایی بوده که در این حوزه دیده بودیم .
Google Lens گوگل لنز چشمه‌ای کوچک از آینده‌‌ای را برایمان به نمایش گذاشت که تمامی دوست داریم در آن حضور داشته باشیم . ۲۰۱۸ سالی بود که این اپ از کالبد گوگل اسیستنت و اپلیکیشن فوتوز بیرون شد و به شکل یک اپ مستقل در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار گرفت .
با گوگل لنز میتوانید همگی چیز را به طور رخ‌ای کاوش فرمائید . هوش تصنعی و مصنوعی قادر گوگل، شی ها را از طریق دوربین موبایل تشخیص می دهد و می تواند در یک دیده به نیز زدن، اطلاعات جامعی از آن رو نماید تا روی برگه نقش ببندند .
البته لنز هنوز در ابتدای خط مش خویش میباشد و کم و کاستی‌های در عملکردش دیده میگردند . با این وجود گوگل زودتر از رقبای بزرگش تکنولوژی جستجوی رخ یی را در دسترس مردمان قرار بخشید و به همین خیال شایستگی حضور در فهرست برترین‌های ۲۰۱۸ را پیدا کرد .
Shortcuts by Apple iOS 12 پایه‌گذار تغییراتی با اهمیت در سیستم عامل گوشی اپل بود و یکی از این تحولات در کارکرد دستیار هوشمند این شرکت، یعنی سیری فیس گرفت . با معرفی اپلیکیشن Shortcuts هم اکنون می توانید برای دستیار هوشمند سیری، میان‌برهای یگانه خودتان را بسازید .
Shortcuts با این که محدودیت‌های یگانه خودش را داراست، ولی انجام برخی کارها را آنقدر شل کرده که یوزرها هیچوقت در iOS تجربه‌اش نکرده بودند . با عملکردی نسبتاً شبیه به IFTTT، شورتکاتس میتواند انجام برخی کارها را اتوماسیون کند .
با داشتن بیش از سیصد میان‌بر مهیا، هم اکنون می توانید از سیری بخواهید که برایتان یک تصویر گیف بسازد، صفحه ها اینترنتی در سافاری را به فایل PDF تبدیل کند یا همدم با ارسال پیام، آخری اسکرین‌شاتی که گرفته‌اید را هم پیوست آن کند . هر میان‌بری هم که می‌سازید در ویجت Today آی وی اس ذخیره میگردد تا همیشه و تمامی جا به آنها دسترسی داشته باشید . به یاد برقراری این تعامل عمیق و مؤثر با سیری، امکان نداشت که Shortcuts در میان برگزیدگان اپ‌های ۲۰۱۸ قرار نگیرد .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۵:۲۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)