مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

انواع اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن در مشهد  نرم افزار native
پباده سازی نرم افزار native یک برنامه کاربردی تلفن هوشمند میباشد که به یک لهجه برنامه نویسی مختص مانند Objective C میباشد که برای iOS یا این که Java برای سیستم دلیل های Android رمز گذاری و مستعمل میباشد. نرم افزار های native کارایی سریع و قابلیت و امکان اطمینان بالایی را به یوزرها خویش ارائه میدهند. پباده سازی نرم افزار به طور native این امکان را دارااست که به دستگاه های گوناگون تلفن مانند دوربین و بقیه مناطق دسترسی پیدا نمایند. علاوه بر این ، یوزرها میتوانند از بعضا برنامه ها سوای اتصال به وب استعمال نمایند. با این وجود ، گسترش این گونه نرم افزار ها بسیار هزینه بر میباشد چون به یک گونه سیستم ادله پیوند خورده میباشد ، و شرکتی را که برنامه را ساخت میکند ، ناچار به تولید ورژن های تکراری می‌کند که روی سیستم ادله های دیگر عمل می‌نمایند.

اضافه بازی های ویدیویی برای دستگاه های موبایل برنامه های native می‌باشند.

اینترنت نرم افزار ها
برنامه اینترنت یا این که اینترنت نرم افزار ها یک برنامه کامپیوتری میباشد که با استعمال از یک مرورگر اینترنت تحت عنوان مشتری خویش ، یک کارایی مختص را انجام میدهد.

برنامه اینترنت (برنامه اینترنت) یک برنامه کاربردی میباشد که در یک سرور از رویه بدور ذخیره می‌گردد و از روش رابط مرورگر از روش وب به یوزرها تحویل داده می‌شود.

برنامه های اینترنت می‌توانند برای طیف گسترده ای از کاربردها پباده سازی شوند و بوسیله هر کسی قابل استعمال باشد. از یک سازمان گرفته یا این که افراد متفاوت به عارضه ها متفاوت می توانند از برنامه های گوناگون اینترنت به کارگیری کنند برنامه های اینترنت معمولاً میتوانند مشتمل بر نشانی اینترنتی ، حسابگرهای آنلاین یا این که مغازه های تجارت الکترونیکی باشند. برخی از برنامه های اینترنت صرفا به وسیله یک مرورگر یگانه قابل دسترسی می‌باشند.

نرم افزار های Hybrid
پباده سازی نرم افزار هیبریدی برای دستیابی به یک ورژن پویا در مرور گر شما درنظرگرفته شده میباشد.

بیش تر این دسته برنامه ها را می اقتدار برنامه های ترکیبی در لحاظ گرفت. برنامه های اینترنت ، مانند سرویس ها بانکی آنلاین ، معمولاً برخی از محتوا را به طور محلی ذخیره می‌کنند. و در واقع این قابلیت و امکان را می‌دهد که هنگام به کار گیری از برنامه هایی مانند ورد قابلیت اتصال به وب برای یوزرها مهیا باشد.

پباده سازی نرم افزار ios و اندروید در مشهد
کمپانی رایا پارس با تلفیق علم و استراتژی متخصصان خویش همگی موردها فوق را در قالب پباده سازی نرم افزار کاربردی به مشتریان خویش ارائه می دهد تا با تغییر‌و تحول در کسب و فعالیت خویش بتوانند گامی در سمت برد بیش تر بردارند و بتوانند متناسب با نیاز روز و تکنولوژی های نو آپ دیت رسانی شوند.

شما می توانید مثال های نرم افزار های پباده سازی گردیده به وسیله گروه رایا پارس را در سیب اپ، گوگل پلی و کافه بازار که در اکنون اجرا میباشند را مشاهده کنید.

برای دریافت اطلاعات لازم و یا این که مشورت کردن فنی با مجموعه ما فرم ذیل را کامل شدن فرمائید تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و مشورت کردن لازم را در دست شما قرار دهند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۱۲:۵۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)