مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

زبان برنامه نویسی چه چیزی است ؟

طراحی اپلیکیشن در مشهد برنامه نویسی بنابراین در شرایطی که شما نیز جزء اشخاصی می باشید که با سوالاتی از جمله "لهجه برنامه نویسی چه می‌باشد ؟"، "کدام زبان برنامه نویسی بهترین گویش برای یادگیری میباشد؟"،"مالامال درآمدترین لهجه برنامه نویسی چه می باشد ؟" و "کدام لهجه برنامه نویسی آینده ی بهتری داراست ؟" در هم اکنون دست و پنجه قابل انعطاف کردن می‌باشید و هنوز نتوانسته اید گویش برنامه نویسی مد نظرتان را تعیین فرمائید شما‌را دعوت به ملازمت در یک ماجراجویی می کنم تا در انتهای آن بتوانید بهترین لهجه برنامه نویسی در سال 2019 را با توجه به هدف ها مد نظرتان گزینش نمائید .

پباده سازی نرم افزار در مشهد

البته
مواقعی که بایستی گذشته از آغاز این ماجراجویی بدانیم : همان طور که میدانید دغدغه ی بسیاری از افراد فعال در حوزه برنامه نویسی به خصوص کسانی که قصد ورود بدین حوزه را دارا هستند، این میباشد که کدام یک از گویش های برنامه نویسی بهترین لهجه برای یادگیری می‌باشد و این قضیه مدام یکی از بحث برانگیزترین و داغ ترین موضوعات در حوزه برنامه نویسی می‌باشد . پاسخ به‌این سوال بدون شک کاری عادی نیست و بایستی از بعدها مختلفی قضیه باز بینی قرار گیرد .

از طرفی دیگر با توجه با گاز چشمگیر پیشرفت فناوری، ظهور و تکامل لهجه های برنامه نویسی در دنیای امروز، برای باقی ماندن در‌این رقابت آپدیت بودن امری غیرقابل اجتناب میباشد، به ویژه برای اشخاصی که به صورت حرفه ای در‌این حوزه سرگرم به کار هستند؛ که در رخ هوشمندی و مجهز بودن آنها به دانش روز، میتوانند از این سفره گسترده سهمی برای خود بردارند .

بنابراین برای این‌که بتوانیم بهترین زبان برنامه نویسی را گزینش کنیم باید مبنی بر بروزترین اطلاعات گویش‌های برنامه نویسی، توان ها، کاربردها و محدودیت های آن‌ها‌را بشناسیم . همان بی آلایش تر باید بدانیم که هر لهجه برنامه نویسی با اعتنا به قدرت هایش، در چه زمینه هایی شایسته ترین کاربرد را دارد . پس در شرایطی‌که مهیا اید، برویم تا با شروع این ماجراجویی قصه هر زبان را بشناسیم و به هدف ها اصلی، بضاعت و توان ها و محدودیت های آنان پی ببریم .

ابتدا
ماجراجویی: 1 .
زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت: ماجراجویی ما با مسافرت به دنیای یک کدام از محبوب ترین و داغ ترین گویش های حالا حاضر یعنی جاوا اسکریپت نخست می‌شود . وقتی که صحبت از محبوبیت زبان های برنامه نویسی به میان میاید، بی تردید نام جاوا اسکریپت همواره در لیست دوست داستنی ترین گویش های برنامه نویسی به چشم میخورد که طبق نتیجه ها تارنما StackOverFlow این گویش توانسته با اکتساب 69 .8 درصد رأی یوزرها، تحت عنوان دوست داستنی ترین گویش در مقام نخست قرار گیرد .

امروزه کلیه افرادی که قصد دارا هستند تحت عنوان یک بسط دهنده نرم افزار فعالیت نمایند، جاوا اسکریپت را به عنوان یک آیتم همه فن حریف در چنگ دارند . در حالتی‌که شما یکی از این اشخاص می‌باشید اذن دهید به شما بیان‌کنم که قرار می باشد از این زبان خیلی استعمال نمایید و هنگامی که میگویم خیلی زیاد منظورم مدام میباشد . آری، احتمالا مدام ی پروردگار از این زبان به کارگیری نکنید البته نسبتاً 90 درصد وقت ها از آن استعمال خواهید کرد و به همین ادله تعجبی ندارد در شرایطی‌که بیان کنم جاوا اسکریپت از نگاه کاربرد سایر ی زبان های برنامه نویسی را با خاک یکسان میکند .

درست میباشد که شما با یادگرفتن این لهجه هیچ زمان هکر نخواهید شد و درحوزه ی هوش تصنعی شانسی نخواهید داشت و نمی توانید به سمت عمل با بیگ دیتا بروید اما در شرای بخواهید بک اند کار فرمایید Nodejs به امداد شما میاید و برای فرانت اند شما فریمورک های بزرگی همچون React , Angular, Vue را در لیست خویش دارید، حتی در حالتی که بخواهیم از کتابخانه ی جی کوئری هم دیده پوشی کنیم! با این درحال حاضر در شرایطی‌که بخواهید نرم افزار های ذیل دسکتاپ و تلفن همراه را هم تولید فرمائید فریمورک هایی همچون Electron و React Native را در دست دارید که چیزی برای شما ناچیز نمی گذارند .

تمام این فریمورک ها و کتابخانه هایی که مبنی بر لهجه جاوا اسکریپت می‌باشند به مقدار ی کافی قدرتمند می باشند و نسبتا از پیچیدگی یه خرده برخوردارند . پس در شرایطی‌که قصد دارید به یک متخصص جاوا اسکریپت تبدیل شوید و به اندیشه شیوه اندازی یک استارتاپ می‌باشید، میتوانید با به کار گیری از این گویش به تنهایی نقش یک تیم فنی را تا بازه زمانی گرانقدر شدن استارتاپ بازی فرمائید! محبوبیت و کاربردی بودن این لهجه در حوزه های گوناگون با یکدیگر دست به دست نیز میدهند تا آن را به یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری تبدیل کنند . براین اساس در شرای دوست دارید به یک برنامه نویس تمامی حرفه حریف تبدیل شوید شایسته ترین گویش برنامه نویسی برای استارت، جاوا اسکریپت هست .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۴:۱۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)