مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چه‌طور می قدرت تعدادی اکانت کاربری داشت؟

طراحی اپلیکیشن در مشهد چه‌طور می قدرت تعدادی اکانت کاربری داشت؟ تا قبلی از سال 2017 اینستاگرام، خصوصیت پتشیبانی از یک‌سری اکانت کاربری را نداشت با این وجود که بخش اعظمی از یوزرها خواهان این امکان بودند . یعنی در شرای کاربری قصد بیش خیس کردن اکانت کاربری دیگری داشت، بایستی از اکانت فعلی خویش بیرون می شد و طالاعات دیگری را وارد می کرد . برای یان کار تنها نیاز می‌باشد که به برگه کاربری خویش بروید . آن گاه وارد پیکربندی گردیده و گزینه طولانی تر کردن اکانت نو را تعیین نمائید .

طراحی اپلیکیشن در مشهد
چه طور در میان اکانت های متفاوت اینستاگرام سوئیچ کنیم؟ برای سوئیچ کردن شما یکسری رویه پیش رو دارید . یک عدد این که از شیوه اسم کاربری شماست که در بالای کاغذ کاربری قرار دارد . با زدن ضربه ای روی نام خویش می توانید بقیه اکانت ها را مشاهده کرده و یکی را گزینش فرمائید . یا این که می توانید از شیوه نوار ابزاری که در زیر کاغذ جای‌دارد، روی عکس پروفایل ضربه زده و وارد یک عدد از اکانت ها گردید .
اکثر بدانید : چگونه به یاری نشانی اینترنتی سرد (ایمیل های معرفی) شغل رویایی مان را بیابیم؟ به چه شکل می توانایی اکانتی را که در اینستاگرام طولانی تر کرد، حذف نمود؟ برای این کار می توانید وارد ورقه کاربری گردیده، بعد از طرز پیکربندی آیتم بیرون شدن از اکانت زمینه نظر را تعیین کنید . به همین سادگی!

 

به چه شکل پروفایل اینستاگرام شخصی و تجاری خویش را مدیریت کنم؟ بخش اعظمی از صاحبان تجارت که به تازگی با ابزار دیجیتال مارکتینگ آشنا گردیده اند، سوال ها متعددی در رابطه با ابزار دیجیتال مارکتینگ و روش به کار گیری از آنها‌را دارا‌هستند . مثلا : چه‌گونه می توانایی پروفایل فردی را از تجاری جدا کرد؟ چه طور می اقتدار هر دو را داشت و به چه شکل می توانایی آنان را رئیس کرد .
بخش اعظمی از اشخاص تصور می نمایند مدیریت 2 اکانت کاربری هم‌زمان با هم فعالیت فراوان پیچیده ای میباشد . ولی خیر فقط مدیر 2 پروفایل اینستاگرام بلکه برگه های کاربری چندین شبکه اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک و … کاری ندارد ولی در صورتی‌که شما طریق آن را بدانید! در پی ما نکاتی را به شما یادگرفتن می دهیم تا با طریق مدیریت تعدادی اکانت با هم آشنا شوید . این روش ها به ما پاسخ داده میباشد پس امتحان کردن آن برای شما نیز ضرری ندارد .


1-برنامه ریزی : بسیاری از بلاگر ها برای موفقیت خویش در زمینه تولید محتوا و … از برنامه ریزی به کار گیری می نمایند چرا که در پیروزی آنها فراوان موثر می‌باشد . برای موفیقت در کانال اجتماعی اینستاگرام شما می بایست تولید محتوای خویش را به فیس منظم انجام دهید . برای این فعالیت می توانید از یک عدد از ابزار های اختصاصی این فعالیت به نام Hootsuite به کار گیری فرمایید . ولی ابزارهای دیگری هم وجود دارا‌هستند ولی اینجانب تجریه استعمال از این ابزار را دارم .
با به کارگیری از این ابزار اینجانب پست و محتواهایی که قرار می‌باشد برای ورقه کاربری تجاری اینستاگرام خویش به کار گیری کنم را بازه بندی می کنم . به این ترتیب به راحتی می توانم به تعداد فالوور های خویش بیش تر کنم چرا که آن‌ها‌را در رابطه با خویش نگه می دارم . البته دقت داشته باشید که انجام این کار برای صفحات تجاری ضروری میباشد و خیر فردی .
2-تم پست :
شیوه نمایش پست های شما در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار میباشد . پس در حالتی که ساختار های زیبایی را برای تکثیر پست های خویش در حیث بگیرید، می توانید فالوور های بیشتری جذب کرده و به احتمال فراوان ترافیک اینترنت وبسایت خویش را بالا ببرید . ابزارهای گوناگون و کارکشته در زمینه‌ی ویرایش عکس برای اینستاگرام موجود هست که شما می توانید از آنان به کارگیری نمائید . از طرف دیگر اکانت کاربری فردی شما می باشد . گشوده نیز در این نوع پروفایل نیازی نمی‌باشد که شما از شیوه خاصی استفاده فرمائید و آن را بای روزگار متعددی رعایت نمائید . تنها چیزی که اهمیت داراست سلیقه شخصی شماست .
عمده بدانید : 18 نکته برای بهبود بخشیدن بازاریابی رسانه های اجتماعی 3-هشتگ : به کارگیری از این خصوصیت اینستاگرام می تواند موجب معرفی شما به اکثری از اشخاص باشند چرا که بسیاری از یوزرها اینستاگرام برای پیدا کردن مطالب قضیه حیث خویش از این خصوصیت به کارگیری می نمایند . ولی توجه داشته باشید که بایستی از هشتگ اینستاگرام به صدق به کارگیری کنید چرا که در غیر این فیس باید شاهد نتایج منفی آن برای اکانت خویش باشید . اکثری از یوزرها از هشتگ هایی به کار گیری می کنند که دارای ربط با پستشان نیست و در فایده اینستاگرام آنها‌را بلاک می نماید .
برای اکانت فردی خویش هم می توانید از هشتگ به کار گیری کنید، گشوده هم این زمینه به ذوق وسلیقه فردی خویش شما بستگی داراست و الزامی برای استعمال از آن نمی‌باشد .


برچسب:  طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۷:۳۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)