مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

نرم افزار خودتان را در شایسته ترین نصیب سایت ها

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نرم افزار خودتان را در شایسته ترین نصیب سایت ها (مرتبط با فروش اپ) اکران دهیداپ شما بایستی در جور بندی صحیح قرار بگیرد زیرا صرفا در‌این‌حالت‌ یوزرها می‌توانند نرم افزار متبوع را پیدا نمایند. قرار به دست آوردن آن در گونه بندی نا مربوط به تلف کردن مخاطب سبب ساز میشود.
در انجمن های آنلاین (forum) در زمینه‌ی نرم افزار حرف فرماییدبا سخن کردن راجع‌به اپ در انجمن های آنلاین مثل یاهو، مجموعه های لینکدین، گوگل پلاس، توییتر و ... حالت بسیار خیر و خوبی برای تبلیغات پدید می‌آید.
یک مقاله برای بلاگ بنویسیددر مطلبی از خصوصیت های اصلی و کاربردی اپ بنویسید. در چهره قابلیت تصاویری از نرم افزار به آن طولانی تر نمائید. حتی می‌توانید یک ویدیو دمو هم در مقاله قرار دهید.
پیوند نرم افزار را در مشت کاربرانی که از وب سایت خرید کردند قرار دهیدمیتوانید پیوند اپ را در آدرس اینترنتی های تایید مراحل خرید بگنجانید. بدین ترتیب نرم افزار شما در موبایل مشتری های بامسئولیت نصب می گردد. به علاوه می‌توانید یک کوپن تخفیف برای مشتری ها در حیث بگیرید و کاری نمایید که مشتری ها بتوانند تنها از روش آمدن به نرم افزار از آن به کارگیری نمایند.
بازنگری نرم افزار در تارنما های فروش اپ(وبسایت های نرم افزار ساز آنلاین)هنگامی که اپ شما به دفعات بسیار زیاد دانلود میشود و نظرها مثبتی راجع به آن نوشته می‌شود عمل شما بسیار معمولی میشود. این تحلیل‌ها نرم افزار شمارا در میان کاربرانی که ذوق وسلیقه ی شبیه دارا‌هستند دارای اسم و رسم مینماید.
در پایان به خیال و خاطر داشته باشید که انگیزه شما اخلاق و رفتار اپلیکیشنی ست که یوزرها به‌دنبال آن می‌باشند، به راحتی آن را پیدا میکنند، دانلود و نصب می نمایند و به راحتی از آن استعمال می‌کنند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۳:۴۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)